Bănuiesc că toată lumea ( cel puțin cei care intră aici frecvent) au auzit de campania celor de la Veka, #lafereastramea. Am fost și eu implicat, e o campanie care s-a întâmplat 3 ani la rând, a avut succes, a reușit cumva să introducă un brand rigid în social media într-un mod plăcut și de efect.
Acum vine Leroy Merlin și face exact aceeași campanie. Identică, doar că au uitat să folosească #lafereastramea. Identic, da? Screenshot mai jos.
N-aș fi scris chestia asta dacă nu intervenea în discuție un om de la client, care se ocupă, conform facebook cu „corporate marketing & brand communications” și zice că e absolut ok, că ce, roata nu a fost inventată doar o dată, se folosește în multe domenii.
De acord, dar roata de AUDI e roată de AUDI, folosită la AUDI, nu vezi BMW cu roată de AUDI.
Mi se pare incredibil. Ăia de la Veka investesc masiv timp de 3 ani, fac campanii, sparg bugete, creație, agenție, bloggeri, influenceri, desfășurare de forță masivă ( 3 ani, da?) și vin niște băieți și zic: ah, ce mișto, facem și noi!
Pun pariu că la Leroy Merlin se bate lumea pe spate plină de mândrie că au multe share-uri în social media și ajută la awareness-ul campaniei.
Bravo, 10.
Nu credeam că o să apuc să văd așa ceva în viața asta, dar aparent totul e posbil.
2 comentarii Adaugă comentariu
Cam trasă de păr explicația asta cu roțile. Și de o parte și de alta.
Eu am avut pe Dacie roți de VW așa că nu prea înțeleg, nici măcar metaforic, exemplul cu Audi și BMW.