Cu câtă seninătate se mai fură în social media

Articol din categoria: ca la noi

Bănuiesc că toată lumea ( cel puțin cei care intră aici frecvent) au auzit de campania celor de la Veka, #lafereastramea. Am fost și eu implicat, e o campanie care s-a întâmplat 3 ani la rând, a avut succes, a reușit cumva să introducă un brand rigid în social media într-un mod plăcut și de efect.

Acum vine Leroy Merlin și face exact aceeași campanie. Identică, doar că au uitat să folosească #lafereastramea. Identic, da? Screenshot mai jos.

N-aș fi scris chestia asta dacă nu intervenea în discuție un om de la client, care se ocupă, conform facebook cu „corporate marketing & brand communications” și zice că e absolut ok, că ce, roata nu a fost inventată doar o dată, se folosește în multe domenii.

De acord, dar roata de AUDI e roată de AUDI, folosită la AUDI, nu vezi BMW cu roată de AUDI.

Mi se pare incredibil. Ăia de la Veka investesc masiv timp de 3 ani, fac campanii, sparg bugete, creație, agenție, bloggeri, influenceri, desfășurare de forță masivă ( 3 ani, da?) și vin niște băieți și zic: ah, ce mișto, facem și noi!

Pun pariu că la Leroy Merlin se bate lumea pe spate plină de mândrie că au multe share-uri în social media și ajută la awareness-ul campaniei.

Bravo, 10.

Nu credeam că o să apuc să văd așa ceva în viața asta, dar aparent totul e posbil.

 

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Cam trasă de păr explicația asta cu roțile. Și de o parte și de alta.
    Eu am avut pe Dacie roți de VW așa că nu prea înțeleg, nici măcar metaforic, exemplul cu Audi și BMW.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.