LinkedIn a început ca o rețea dedicată profesioniștilor, oamenilor de carieră sau care vizează o carieră și care doresc să se conecteze cu oameni relevanți domeniului în care activează sau să urmărească influenceri care să-i inspire.
Exemple pozitive
Asta până când a încăput pe mâna spammerilor, pasionaților de pisici și oamenilor care s-au gândit că ar putea ciupi vreo 2 clickuri și de aici, să facă norma de trafic zilnică. Și începutul sfârșitului a fost anunțat,
Astăzi putem vedea diverse postări, de la rețete culinare, la chestii de bricolaj in casă, la tot felul de citate cu Octavian Palers wannabe, sau fotografii care îți spun că dacă știi cât fac 9+4:2 ești un geniu. Manele facebookiene.
Exemple negative
Din punctul meu de vedere, LinkedIn devine din ce în ce mai inutil și nefolositor, nedorind să dublez volumul de junk de pe facebook. Poate este încă de folos pentru oamenii de HR care pot headhuntui oameni acolo, dar din ce în ce mai greu.
Stau și mă întreb de ce oare simțim nevoia, noi ca oameni, să stricăm tot ce este ok și să sugem și ultima picătură de normal dintr-un ecosistem? De ce oare trebuie să ne punem amprenta atât de tare încât să reușim să modificăm adn-ul unei structuri bine conturate inițial?
Aștept să văd același aflux de chestii postate și pe google+.
Pe de altă parte, mă uit cu atenție în ultima vreme pe timeline-uri și sunt uimit cum oamenii intră pe internet să aibă dreptate. Fără excepție. Nu există o altă variantă, o altă părere, un alt unghi. Nu, toată lumea deține adevărul absolut. Din fericire, doar pe internet, că dacă ar ieși fiecare în stradă pentru a-și revendica adevărul ar ieși război civil.
0 comentarii Adaugă comentariu
Acum depinde și cum îți construiești rețeaua de profesioniști pe LinkedIn. Eu încă nu am văzut postări de tipul celor exemplificate 🙂