Ieri am avut niște nemulțumiri referitoare la eMag și serviciul lor de livrare Same Day, de care cei de la DPD își bat joc cu brio. Niște nesimțiți, am aflat ieri că nu sunt singurul care aștepta livrarea în aceeași zi și de fapt ea vine a doua zi, undeva după prânz.
În fine, a trecut, a sosit coletul, mai târziu cu o zi decât prevăzut. Mi-a plăcut însă reacția celor de la eMag care m-au sunat să-și ceară scuze pentru situație. Măcar atât.
Au fost destul de fair încât să recunoască că au o problemă, care nu este neapărat a lor, dar pe care și-o asumă și încearcă să o corecteze. Și pentru asta sunt de apreciat. Ăia de la D&D au tot aruncat pisica moartă în alte curți, după circul de concert RW. Detalii care fac diferența.
Nu stau ei foarte bine la capitolul livrare Same Day, dar se pricep la Customer Care.
0 comentarii Adaugă comentariu
comanzi o „ciorba” si ti o aduce a doua zi… si esti multumit ca ti-au spus „ne pare rau” ?
emag-ul cat si curierul ar fi simtit nemultumirea ta daca refuzai coletul livrat a doua zi 😉
#stopbitchingontheinternet