Ca sa fiu elegant si sa spun ca isi bat sexu de noi, asa, cu zambetul pe buze. Vorbesc aici de operatorii de telecom. Azi aflu ca la Vodafone trebuie sa ai credit activ ca sa poti folosi minutele si mesajele pe care ti le acorda o optiune activata. Nu conteaza daca ai 999 de minute in retea de folosit, daca iti expira creditul esti pa si pusi. Nu poti suna. Cu toate ca minutele alea costa 5 Euro pe cap de vita furajata. Mie mi-a expirat creditul azi si am ramas in pom cu toate ca optiunea e activa pana pe 18. Nu m-ar fi deranjat chestia asta daca ma avertizau cumva de treaba asta. Dar nu, te lasa sa ramai cu ochii in soare.
Ma intreb, daca eu nu incarc pana pe 18, minutele se duc si duse raman. La fel si cei 5 Euro, nu?
Sa mai zic si de Orange ca am primit raspuns de la relatii cu clientii de genul:” se mai intampla, ne pare rau” cand am reclamat un cost suplimentar nejustificat dupa ce am vrut sa cumpar 2 calatorii la metrou prin MMS si nu au sosit nici azi? Dar au fost facturate, normal.
Despre Cosmote nu am nimic de spus pentru ca nu am avut placerea sa le fiu client. Dar au curs rauri de litere despre ei.
0 comentarii Adaugă comentariu
Ah! Am păţit-o şi eu, dar la Cosmote. Mi-a expirat creditul, mi-a luat şi opţiunea, care era activă încă câteva zile. Se pare că e o practică general valabilă.
si la Orange e aceeasi chestie cu minutele