De multe ori mă aprind la discuții cu diverși oameni din industrie, pornind de la nevoile primare pe care le are un brand sau o afacere în drumul ei spre succes. Părerile sunt împărțite. Unii zic că nu poate exista fără PR, alții că nu poate fără marketing. Mai sunt alții care zic că fără niște oameni în spate care să o recomande.
Eu cred că nu poate exista fără o identitate vizuală. Apoi, pe baza ei, poți construi și PR și marketing și social media. Dar înainte de toate ai nevoie de identitate. Și cum toate au un început, ai nevoie de un logo. De ce? Păi o zice Alin, un prieten bun care se joacă cu identități vizuale:
1. Un logo exceptional face o buna prima impresie.
Dupa cum spuneam, inainte de a-ti deschide usa sau a te suna, potentialii clienti si-au format deja o prima impresie legata de compania ta bazata, partial, pe logo-ul tau. Daca logo-ul este unul profesional, sunt mari sanse ca impresia pe care o lasi clientilor sa fie una pozitiva.
Nu in ultimul rand, cand logo-ul este usor de remarcat, iti ofera un avantaj competitiv.
2. Atragerea de noi clienti
Clientii tai vad sute de logo-uri zilnic si, macar la nivel subliminal, recunosc un logo bun cand il vad. Trimitand mesajul potrivit catre ei, logo-ul tau ii ajuta sa aleaga din multimea de competitori.
Un logo eficient poate inspira potentialii clienti sau parteneri sa faca afaceri cu tine, asa ca asigura-te ca afacerea ta “poarta” vesmintele bune si are o imagine ingrijita.
3. Iesi in evidenta fata de competitie
Astazi, cand internetul reprezinta o imensa putere mediatica si a demonstrat in nenumarate randuri ca poate schimba chiar si guverne si presedinti de state, afacerea ta poate beneficia enorm dupa urma lui.
La o simpla cautare pe google, vei vedea ca potentialii clienti au nenumarate optiuni, iar pentru a-i atrage, trebuie sa iesi in evidenta. Asigura-te ca logo-ul tau te ajuta sa realizezi acest lucru si deja esti cu un pas inaintea competitorilor.
Mai multe detalii, recomandări și sfaturi, găsiți chiar pe site. Mie mi s-a părut interesantă partea asta de logo și branding.
0 comentarii Adaugă comentariu
Acel logo era mai potrivit pentru un sex shop 😉 decat pentru o farmacie
Cu stima,
Captain Obvious