UPDATE: Cei de la Netflix nu au avut nimic de-a face cu acea petrecere, Morodanca a zis că face frumos și o să-i placa brandului. Contesa internetului, cea cu academie de influenceri.

Pe larg: Ana Morodan, contesa de internet, a dat mare chef de revelion ca și cum ar fi o petrecere Netflix. Lumea a crezut că e pe bune și că netflix a făcut ceva mizerabil și a încurajat încălcarea regulilor impuse de autorități.

Doar că Netflix nu a știut nimic, Morodanca cu de la sine putere și-a făcut petrecere Netflix, probabil ca să arate sferelor înalte ale influencingului că ea este băgată în seamă de Netflix și să se poziționeze bine. Urât, foarte urât! O așteptăm la conferințe să ne dea lumină despre succes în online!

Netflix, cei care încurajau oamenii să facă binge watching, să stea acasă și să bage filme, sponsorizează ditamai petrecerea de anul nou.

Nu contează a cui petrecere o sponsorizează, ideea e că, într-o perioadă în care toate recomandările au fost despre distanțare, fără petreceri, fără vizite, fără mari paranghelii, Netflix vine și parcă se alătură lui Garcea și Bittman, în lupta împotriva măștilor și măsurilor sanitare.

Numărați câte pahare sunt în piramida aia. Nu cred că e cazul de doar 6 persoane la petrecere, nu?

E păcat când brandurile mari calcă în străchini de dragul reach-ului și cancan-ului din online, când ar putea să fie vectori de imagine și locomotive către responsabilitate, educare, civism și alte valori în care, toate spun, că cred.