Azi a fost prezentat topul celor mai active și dedicate branduri în materie de social media. Informațiile complete le găsiți pe site-ul revistei BIZ.
În principiu mi se pare un top echilibrat, brandurile din top 10 să zicem că fac chestii mișto în social media, despre top 3 nu are rost să mai pomenim nimic, că sunt acolo meritat.
Atât Coca-Cola ( cât sunt eu de fan Pepsi), McDonalds și Vodafone fac chestii și par că au înțeles cu ce se mănâncă social media. Le ajută cumva și domeniul de activitate, dar asta nu înseamnă că meritul nu este al lor. Aici bravo, jos pălăria.
Pe de altă parte nu pot să nu remarc strania cădere a celor de la Aqua Carpatica, de pe 12 în 2015 tocmai pe 64 anul ăsta. În ideea în care sunt pomeniți peste tot, toată lumea știe de ei, sunt foarte coerenți în strategie și abordare și tocmai au luat un premiu la Cannes Lions. Gold chiar.
În schimb, a trebuit să caut pe google cine sunt Ponderas.
Altfel, e bine că se întâmplă, e un barometru al activității, atât ale brandurilor cât și agențiilor și competitivitatea face bine la performanță.
Să ne vedem sănătoși la anul.
5 comentarii Adaugă comentariu
Poate pentru că n-au mai făcut nimic în ultimii doi ani?
sa-mi aduci aminte si care a fost prezenta aceea a lui Air France:)))
Chio bate Lay’s? Serios? :))))))
im materie de marketing Chio bate Lay’s! Cum Hornbach bate la fund Practiker, Leroy, BricoDepot(magazine de bricolaj). Dedeman e altceva (dar are si bricolaj). Exemple sunt multe; baza, e doar strategia de marketing adoptata.
Aqua Carpatica a scazut in popularitate datorita scumpiri produselor.