Un studiu din 2017 spune că piața de cidru se dezvoltă, deși vânzările stagnează. Probabil vânzările scad, dar nu putem spune asta public, că afectează reputația.

Avem super multe sortimente de cidru în piață: Strongbow, Old Mout, Blind Pig, Cidru mândru, ceva cidru dacic, altele și altele. În horeca găsești Magners, care e singurul tolerabil, din punctul meu de gust.

Ieri am văzut că a apărut și Stella Artois Cidre. Care e aproape 10 lei la Mega.

Nu înțeleg cine bea atât de mult cidru încât brandurile de bere, care sunt specialiști în bere, se duc cu diversificarea spre cidru. Păi la ce te pricepi, la bere sau la cidru? Consumatorii tăi ce trebuie să facă? Să renunțe la berea Stella Artois ca să încerce și cidrul? Așa îi loializezi spre brand, oferindu-le altceva decât motivul pentru care te aleg pe tine?

Vremuri de confuzie, nu mă prind de ce fugim pe fentele astea hip.

Stella Artois, că aici mă iau de ei, are probabil cele mai mișto argumente să facă o bere retro, să facă o bere belgiană, sunt belgieni, au istorie, tradiție de sute de ani, în făcut bere. Puteau construi foarte bine aici, dar ei au ales să facă cidru.

Noroc bun!