Noul Honda Civic

Articol din categoria: andreiu


Zilele astea am avut ocazia să încerc un pic noul Honda Civic, motorizarea de 1,8 litri cu 142 de cai putere. După ce anul trecut încercasem precedentul model, cei de la Honda au zis să mă lase sa-l încerc pe cel nou, pentru a mă convinge singur de îmbunătățirile aduse.

De la început trebuie să recunosc că a fost pentru a doua oară în viață când am condus o mașina cu transmisie automată. Inițial m-am cam speriat și am strâmbat din nas, dar până la urmă am zis să o fac și p-asta. După ce am făcut câțiva kilometri am rămas cu următoarele, bune și mai puțin bune. Încep cu alea mai puțin bune pentru că sunt mai puține:
– nu are scrumieră și nici un loc potrivit pentru a putea pune una
– dacă vrei să deschizi torpedoul, pasagerul din dreapta are mari probleme la picioare
– în spate mai mult de doi oameni maturi nu încap, doar dacă nu cumva vrei să chinui pe cineva.

Acum lucrurile care m-au impresionat:
– bordul care îți dă senzația că pilotezi un OZN

– ergonomia volanului și poziționarea tuturor comenzilor importante în jurul lui. practic nu e nevoie să iei mâna de pe volan ca să faci ceva
– modulul sport, cu padelele de schimbat treptele poziționate în spatele volanului e demențial.  cuplul crește intantaneu, suspensia devine mai rigidă și fiecare apăsare de pedală te lipește de scaun. senzație amplificată și de design-ul bordului.
– a mai crescut vizibiliatatea prin lunetă. nu știu cum și ce au făcut japonezii dar parcă e mai wide.
–  noul model e mai aerodinamic. botul mai ascuțit, asta e cauza
– foarte silențioasă la schimbarea vitezelor, aproape că nu realizezi dacă nu pleci de pe loc cu pedala călcată până la fund. atunci simți un pic trecerea de la o treaptă la alta
– kick-down de două trepte. modelul precedent știa doar una
– posibilitatea de conectivitate sporită. eu am găsit 2 porturi de usb, prize peste prize și casetofon cu magazie de cd-uri. modelul executive are și bluetooth și permite conectarea telefonului.
– farurile automate și senzorii de ploaie. foarte utile ambele, mai ales că ieri noapte m-a prins ploaia prin oraș.
–  cameră video pentru mersul cu spatele.

Și cel mai important lucru, care pe mine m-a bucurat maxim dar vouă o să vi să pară de râs, e că nu am călcat niciodată frâna cu stângul deci nu am dat pe nimeni cu capul de parbriz sau de vreun scaun.

Noile modele de Honda le puteți vedea și încerca în showroom-urile Carpați Motors și oamenii de acolo mai mult ca sigur vă vor da și mai multe și mai interesante detalii decât am făcut eu aici. Pentru că na, sunt toți pasionați de marca pe care o reprezintă.

Acum vine momentul sponsorului, mulțumesc Carpați Motors prin Lavinia pentru deschidere și pentru încrederea de a-mi da pe mână o mașina cu doar 140 de kilometri la bord.

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Cred ca in special imi place bordul 🙂 destul de interesant si totodata diferit de restul masinilor, de restul bordurilor obisnuite 😀 cred ca este o senzatie tare sa o conduci :> nu-i asa? o zi buna!

  2. #2 Comentariu nou

    Imi place, mi se pare o masina draguta si adaptata pentru necesitatile din societatea actuala!Bordul e super modern!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]