Am primit astăzi un comunicat care anunţa că cei de la McCann PR vor coordona activităţile de comunicare internă dar şi de promovare a acţíunilor de responsabilitate socială ale celor de la Provident!
Ăsta mi se pare un act cam curajos, dacă nu chiar nebunesc, să te apuci să comunici pentru un hate-brand notoriu în România. Nu ştiu pe cine şi dacă impresionează vreun proiect de CSR al Provident, atât timp cât practică dobânzi enorme şi sunt mai mult decât agresivi în problema recuperării datoriilor. Nu cred că am auzit pe cineva vorbind de bine brand-ul sau fiind încântat de vreun proiect de resposabilitate socială derulat de Provident.
O să fie interesant de urmărit ce şi cum se va întâmpla cu imaginea IFN-ului.
0 comentarii Adaugă comentariu
Urmeaza RCS-RDS si Carpatica Asigurari, probabil 🙂
A, si ColonHelp, evident 🙂
si farmacia inimii catena
farmacia inimii nu cred ca renunta la in house, iar media e deja contractata via agentie (imi imaginez)
Eu cred ca va fi imposibil sa schimbe parerea unor oameni care gandesc natural negativ legat de Provident.
Responsabilitate sociala la Provident? Ce-i aia? 🙂
chiar asa, responsabilitate sociala a brandului Provident suna ca un oximoron.