Mai devreme am avut o discuție cel puțin interesantă pe twitter pe tema unui cadou oferit de cei de la Elefant.ro, care oferă 90 de lei discount la o comandă minimă de 299 de lei, dacă te abonezi la newsletterul lor.

elefant2

elefant

E o campanie clasică de mărire a bazei de date dar și cu componentă de creștere a vânzărilor. Numai că, odată cu apariția promoției, au apărut și vocile nemulțumite, care acuzau comerciantul că încearcă să tragă o țeapă sofisticată și să ducă publicul în eroare.

Câteva observații:

– cineva care îți oferă o reducere de 30% (90 de lei din 299 inseamna 30,1%) nu caută să-ți tragă țeapă, excepție făcând cazul în care e idiot de-a dreptul
– prima întrebare pe care ar trebui să și-o pună persoanele revoltate că nu primesc 90 de lei gratis este următoarea :” de ce mi-ar da cineva 90 de lei gratis? doar pentru că le spun un email?”
– in secțiunea de ”termeni și condiții” scrie clar despre condiția în care pot fi folosiți cei 90 de lei
– încă nu ne-am obișnuit că lucrurile gratis nu sunt neapărat bune sau date cu bună intenție.
– un magazin online e un business care se susține cu vânzări, nu cu adrese de email și cu bani aruncați aiurea în piață.
– nimeni nu citește termenii și condițiile.

elefant1

Altfel, îi acuzăm pe alții de românisme și de tertipuri ordinare, cu o lejeritate extraordinară, doar pentru că au tupeul să nu ne dea ceva gratis.

I rest my case, spuneți voi dacă greșesc undeva.