În ultima vreme am întâlnit oameni din ce în mai sceptici atunci când vine vorba de newslettere. Ori că durează mult colectatul de date, ori că o bază relevantă de închiriat e scumpă ori că nu aduc destule conversii şi altele.
Pe de o parte e de înţeles. Ajungi mai uşor la client prin facebook sau google, e mai uşor şi pentru tine şi pentru el. Experienţa mi-a arătat că uneori poate fi şi mai ieftin pentru tine. Pe de altă parte, e o pierdere, pentru că faţă de ad, newsletterul rămâne în inbox şi te poţi uita peste el mai târziu.
Dar ca şi în cazul presei, cui foloseşte un astfel de newsletter? Voi l-aţi deschide? Aţi arunca măcar un ochi peste el? Că eu am ales să-l şterg instantaneu.
8 comentarii Adaugă comentariu
Ăăă…
Speachless.
Un asemenea newsletter cu siguranta nu. Din pacate, pr-ul este relativ greu de implementat si campanii dupa ureche putem observa cam..peste tot..
shiiit :))
Un astfel de newsletter probabil că nu, dar o strategie bună de mail marketing este mereu de apreciat și poate da roade mai bune pe anumite segmente decât rețelele sociale.
Newsletter-ul, ca și MLM-urile (ca să fac o paralelă neortodoxă) nu mai este la fel de bine privit dintr-un singur motiv: oamenii care se ocupă de asta.
doar pe alea care ofera mariri de peste 10 cm 😀
Pun pariu ca newsletterul ala a avut niste conversii peste medie. Au dat oamenii click doar ca sa vada cine e in stare de asa ceva.
inca mai merge cu ele :)) ?
merge și încă foarte bine. am lucrat la cea mai mare companie din EU care trimite așa ceva (eCircle/Teradata) și un volum „normal” de mailuri trimise pe zi e undeva în jurul a 300-400 milioane. în plus, există un sistem foarte complex de analiza și procesare a acestor tip de date. de aceea a trebuit sa investim in doua cloud-uri HADOOP/HBASE a 50 servere fiecare doar pentru procesare de big data.
newsletterele inca sunt big money. nu in RO, dar in EU se folosesc extensiv.