De ce nu există marketing pentru Simona Halep?

Articol din categoria: andreiu

Întrebarea a apărut în urma unei discuții între prieteni, zilele trecute.

Dacă ne uităm pe facebook în timpul meciurilor, toată țara e fan Simona Halep, ceea ce e și normal, de altfel, pentru că este numărul unu mondial, este un simbol național și ne alimentează mândria de a fi români.

Ce nu înțeleg eu este de ce nu există marketing în zona asta de sport a Simonei Halep. De ce nu avem colecții „Simona Halep” de la Nike? De ce nu avem limited edițion „Simona Halep” la Wilson?

Dacă nu capitalizezi acum pe imaginea ei, măcar local, când e numărul 1, când o să o faci? După ce se retrage? Mă întreb oare câți copii, fete mai ales, au decis să se apuce de tenis în ultimii ani având-o ca model pe Simona?

Adică dacă nici ăsta nu e vector de imagine, nu știu cine e.

La adidas, de exemplu, în Park Lake, cel puțin, este mare de tot o imagine cu Caroline Wozniacki pe vitrină, alături de Gareth Bale.

Eu când am avut de ales racheta pentru tenis, a contat destul de mult imaginea lui Federer de la Wilson.

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Cele doua idei pe care le folosesti in articol despre „colectia Simona Halep” si un afis cu Caroline nu sunt tocmai corecte. Este o mare diferenta intre a avea imaginea unui atlet in magazine, clipuri de promovare si advertoriale si a scoate colectii cu numele atletului respectiv. Nike o afiseaza pe Simona in magazinele din lume si Adidas o facea inainte, dar colectii personalizate au doar Nadal, Federer, Serena si Sharapova, deci nu e suficient sa ajungi nr.1, desi este ceva extraordinar, pt ca o companie de nivelul asta sa iti foloseasca imaginea asa. De ex. Djokovic nu are colectii personalizate cu numele lui

    • #2 Comentariu nou

      ti-am raspuns si pe facebook, ca Nole are colectie Lacoste. Cat despre afisat, in Romania nu e afisata nicaieri, nici la Adidas inainte, nici la Nike acum.

    • #3 Comentariu nou

      Ai citit segmentat comentaraiul meu cred. Idea mea este faptul ca in articol ai comparat mere cu pere si anume ai comparat faptul ca Nike nu face colectie personalizata pt Simona cu faptul ca Wozniacki e afisata in magazinul Adidas (nici ea nu are colectie personalizata), 2 lucruri care sunt diferite din punct de vedere al investitiei financiare. Sunt de acord ca local se poate folosi imaginea Simonei pt a face mai multa promovare si probabil urmeaza asta pt ca am vazut-o saptamana trecuta intr-un Nike din Melbourne

  2. #4 Comentariu nou

    Simona a semnat un parteneriat cu Mercedes. Poate are niste limitari in contract…

    • #5 Comentariu nou

      imi e imposibil sa cred

  3. #6 Comentariu nou

    Adidas lansase la un moment dar tricouri de damă cu “halepenio”. Nu știu cum au mers vânzările nici dacă au fost peste tot sau doar în românia.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]