Cine a răspuns la studiul ăsta despre social media în România?

Articol din categoria: andreiu

Am văzut pe LinkedIn o discuție clasică ( același text, companiilor din RO le este frică de social media etc etc) care prezintă niște date cel puțin interesante. Aproape 50% dintre respondenți au declarat că au investit sub 3000 de euro în social media în 2014, ceea ce ar însemna, doar la nivel de ads, un 8/euro pe zi pentru promovare. Zice bine cineva acolo, în comentarii, că este exagerat să numești companie un srl.

Așadar, sunt curios, dintre cunoscuți și oameni ai industriei, care toacă social media pe ștatul de plată, a răspuns cineva la studiul ăsta? Pentru că eu și încă vreo 3 oameni pe care i-am întrebat acum nici nu am auzit despre el.

 

Nu am o problemă cu studiile, e bine că se fac, e nasol că se fac pe genunchi și aruncă în piață niște statement-uri care nu fac decât rău. Atât industriei cât și pieței.

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    never heard

  2. #2 Comentariu nou

    Or fi vrut sa spună 3000/saptamână sau pe lună. Dar pe an , pare a fi studiu făcut pe SRL-uri cu 2 angajați

  3. #4 Comentariu nou

    Off topic: De cand poti sa porti discutii pe LinkedIn?

  4. #6 Comentariu nou

    In Romania sunt zeci de mii de firme, deci probabilitatea de a da de un cunoscut care a participat la studiu e cam mica. E un studiu facut de Ernst & Young, are sigla lor pe el, probabil telefonic – respondentii selectati random dintr-o baza de date cu firmele din Romania.

  5. #7 Comentariu nou

    N-am auzit.

Adaugă reply - Arhi

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.