Cel mai urât obicei al părinților

Articol din categoria: andreiu, liliput

Spun obicei pentru că înjuratul sau bătaia sunt metehne și pe alea le blamez din start.

Dar când vine vorba de obicei, pe lângă înfofolit copil și îmboșcat la 40 de grade, vorbit în diminutive și prostit aiurea, mai este unul foarte, dar foarte urât: acela de a exploata copilul pentru a primi tu un beneficiu sau un favor.

„Suntem și noi cu copilașii, mergem pentru copilași, vrem pentru copilași”.

Uitați-vă la ăsta din clip, la minutul 04:10, copilașii la mare, copilașii. Nu neapărat ei, copilașii. Știind că e situația complicată în Grecia, cum au purtat ei românește copilașii pe drum noaptea, doar să fenteze ei grecii și să intre înainte de ora 06:00, să-i facă românește pe vameși.

Dar na, pentru copilași, că s-ar bucura și ei.

Valabil pentru toți ăia care vor chestii mai repede, care vor să sară proceduri, vor să facă șmecherii, pentru copilași.

Urât, să nu faceți asta niciodată, chiar dacă aveți copii deja, chiar dacă încă nu.

Hai să ne asumăm acțiunile în nume propriu, că suntem adulți și maturi și trebuie să dăm exemplu copilașilor, da?

7 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    am fost la kaufland special sa primesc cartonase animaterra, am fost singur, am cerut si am primit 4 bucati, atat cat scria pe bon. mi s-a spus „du-te cu copilul dupa tine, sa vezi cate primesti”. am mers cu el, trebuia sa primim 5 bucati, am primit 19 plicuri. doar s-a uitat la vanzatoare cu ochii omezi aproape blocati de masca. la ce categorie intru?

    • #2 Comentariu nou

      aia e altceva, ca e copilul simpatic si doamnele de acolo dragute. dar nu te-ai dus la kaufland sa milogesti bere, ca esti cu copilasul dupa tine si el e fericit cand te vede beat.

    • #3 Comentariu nou

      La categoria „astea oricum erau pentru copii“. Am o cunostinta la Kaufland in DE, a zis ca oricum la sfarsitul campaniei arunca cartoane intregi, asa ca daca e la casa si vede copii, le da cate pot duce 🙂

  2. #4 Comentariu nou

    Omg, DA! Printre cei mai groaznici clienți sunt mamele care-și scot copiii la înaintare (de tați care să facă asta nu m-am lovit până acum). Dau mesaje peste tot că vor reduceri pentru copilașii lor, vor să le fie teleportată comanda pentru copilașii lor, vor să le fie schimbat produsul fiindcă nu s-au uitat pe etichetă și l-au spălat la 90 de grade (și, evident, l-au stricat), vor să le fie livrată comanda în ajun de Crăciun fiindcă au uitat să dea comandă din timp și plânge copilul că n-are cadou sub brad și e vina ta. Și, în general, cer tratament special. Evident, totul pentru copilaș.
    Ok, numărul lor e extrem de mic, poate nici 0.1%, dar îți consumă super multă energie cu șantajul emoțional (că nici nu știu cum să-i spun altfel).
    Mă întreb uneori dacă fac la fel și la cumpărăturile de la Ikea sau eMag.

    • #5 Comentariu nou

      probabil ca da, dar acolo nu sta nimeni sa le citeasca prostiile

  3. #6 Comentariu nou

    Am patit-o eu cu un tatic intr-un magazin de haine, m-am pus la coada si cand ma duc spre casa aud dintr-o laterala destul de indepartata „domnisoara de ce va bagati in fata mea?!” pe un ton nesimtit, i-am aratat ca in spatele meu este coada, nu in alta parte, a comentat el ceva acolo si eu vazandu-l cu un nou-nascut care plangea + un alt copil de 2-3 ani i-am zis sa se duca el, iar replica lui a fost „nu, va las pe dumneavoastra ca aveti copii”. Imi pare rau ca nu i-am zis ca sunt insarcinata, cine castiga atunci? :))

  4. #7 Comentariu nou

    Și ne mai fofolim când spun străinii că suntem descendenți „…și de țigani”.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]