Când social media e dusă în mizerie

Articol din categoria: ca la noi

Nu scriu des despre chestii din online şi social media, dar acum se impune. Pentru că cineva dintre noi, oamenii care activăm în SM, are nevoie de tot sprijinul nostru.

Fiecare se confruntă cu câteva momente de cumpănă în viaţă, pe care încearcă să le depăşească cum poate, mai ales atunci când are o comunitate formată în jurul brandului personal de blogger.

Screen-Shot-2013-08-20-at-23.54.40

Raluca are o problemă cu un bec ars. Şi pentru că, bănuiesc, nu poate înţelege că unele lucruri se numesc „consumabile” tocmai pentru că la un moment dat se consumă, a ales să facă iureş în online că i s-a ars becul. Becul în cauză costă 35 de lei. Aş propune să facem o chetă, să donăm un leu fiecare pentru ca Raluca să aibă iar bec în casă.

Ce spuneţi, oare poate social media românească să facă această faptă eroică?

Bine, trecem peste faptul că Raluca înţelege să dea unfriend şi unfollow tuturor celor ce nu sunt de acord cu ea, că na, cine nu e cu noi, e împotriva noastră. Chiar şi atunci când cerşim un bec.

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Ba, nu i se par nimanui foarte arogante cuvintele „Nu mai am bonul. Mi-l inlocuiti”?

  2. #2 Comentariu nou

    Imi place ca toata lumea discuta despre bun simt, „se face” sau „nu se face”, dar nimeni nu discuta pe niste date: IKEA Romania iti schimba sau nu becurile arse de tipul ala? Daca da, cererea tipei poate fi tratata ca o incercare onesta de a studia reactiile companiei in social media. Daca nu, atunci e doar o infatuata care se agata de detalii pentru a starni niste valuri.

    Dar avem nevoie de informatia primara: are plangerea ei vreo indreptatire?

    • #3 Comentariu nou

      @Alex atunci cand ai relatii cu brandul, ceea ce este cazul aici, intrebi frumos si elegant pe cineva de acolo in privat, nu te apuci sa faci circ pe online. btw, a sters postarea pe fb

  3. #4 Comentariu nou

    băi, ești nebun, îți comentează lepra de daimon? 🙂

  4. #5 Comentariu nou

    Sunt de acord ca nu ar fi trebuit sa faca valuri, atat timp cat are o relatie cu brand-ul. Pe de alta parte, becurile LED sunt mai scumpe tocmai pentru ca ti se garanteaza o functionare indelungata.

    In situatia de mai sus, clar, ar fi trebuit sa ia legatura cu brandul in privat.

  5. #6 Comentariu nou

    exact. bine, gagica voia anul trecut sa dispara tramvaiele din bucuresti, acu vreo luna provincialii, ea fiind din braila de fel, dar na

  6. #7 Comentariu nou

    Eu cred ca era suficienta o formulare mai atenta: am un bec model X, e in garantie, s-a ars si as vrea sa-l schimb dar nu mai am bon. se poate sau nu?

  7. #8 Comentariu nou

    Cred ca isi poate lua si singura unul nou din banii economisiti pe factura de curent. Asta pentru a fi rautacioasa 🙂

  8. #9 Comentariu nou

    @ciprian exact
    @crangasa buna asta 🙂

  9. #10 Comentariu nou

    Exact asta a fost si parerea mea, nu poti garanta pentru un consumabil doarece situatia este complicata. Nu stii ce regim de functionare a avut, in ce conditii, unde e montat, ce temperatura atinge, etc. Dar poti cere altu! 😀
    Ca tot sunt mutat de curand in oras, trebuie sa imi fac si eu niste relatii cu branduri. Mai ales de mobila!

  10. #11 Comentariu nou

    N-o cunosc pe domnisoara asa ca nu ma bag la cheta, insa am doua solutii pentru problema intampinata de ea:

    1. A cumparat fara sa faca factura:
    – se duce la Ikea si isi cumpara inca un bec (identic)
    – cu bonul de la becul nou se poate duce sa schimbe becul vechi (sunt aproape sigur ca nu verifica nimeni lotul)
    – dupa ce termina treaba, face retur la becul nou

    2. A cumparat cu factura:
    – daca nu mai gaseste factura, trebuie sa se duca la Ikea si sa ceara un duplicat (se elibereaza pe loc)
    – pe factura este seria bonului, astfel incat, cu un mail la info.bucuresti.ro@ikea.com poate sa obtina o copie a bonului (poate sa dureze cateva zile)
    – cu copia dupa bon se duce si-si schimba becul

  11. #12 Comentariu nou

    cum sa schimbi ma un bec pe factura? 🙂

    Adica daca mie imi pocneste un bec de la service in 6 luni de folosinta eu ma duc la service sa le explic ca mi-au dat un bec prost si sa mi-l schimbe?

    Ca doar m-a costat 70 de lei un bec.

  12. #13 Comentariu nou

    Atat timp cat produsul garanteaza o folosire indelungata, ce sigur sare de 1 an de zile, ar trebui insotit de un certificat de garantie. Nu inteleg de ce e atat de ciudat, avand in vedere ca multe alte produse la acelasi pret sunt vandute cu asa ceva.

  13. #14 Comentariu nou

    A, salut Valentine. Am calcat in ceva circlejerk? Ca vad ca discutia tot fara date se poarta si aici.

  14. #15 Comentariu nou

    Andrei ajuta-ma putin, ca ajungi mai repede acasa.

    Acum 6 luni trebuie si tu sa fi primit un bec de la IKEA, impreuna cu ceva, care sa faca ceva. Nu cumva becul ala e LED?

  15. #16 Comentariu nou

    Dude, nu am primit nimic. Ai uitat unde lucrez? :))

  16. #17 Comentariu nou

    daimon, mă întrebam ce mai faci, tot la fel de idiot și jeg ești, familia sănătoasă, părinții, copiii?

  17. #18 Comentariu nou

    Nu, Raluca nu are nicio problema, Ikea are o problema pentru ca spune despre acele becuri ca dureaza 15.000 de ore iar in cazul asta a durat undeva la 500 de ore. E normal sa ne cerem drepturile atunci cand suntem inselati.

  18. #19 Comentariu nou

    IKEA a inceput cumva o campanie de native marketing ?
    Prea multa Raluca si becul ei vad pe bloguri azi!

    • #20 Comentariu nou

      nu, e doar o reactie

  19. #21 Comentariu nou

    La cati bloggeri au scris despre asta cred ca e mai degraba un teasing. 😀

  20. #22 Comentariu nou

    Kill her with fire. Serios…pentru un bec? How piscotar can you be?

    PS. Vlad, verificarea unui produs in ce lot e se face cu un click daca Ikea are o aplicatie buna de gestiune/vanzari.

  21. #23 Comentariu nou

    bec, ne-bec – nu i-a forțat nimeni să promoveze oficial produsul cu super „viață” așa că fata e îndreptățită să ceară socoteală cât dorește 🙂

  22. #24 Comentariu nou

    „Bine, trecem peste faptul că Raluca înţelege să dea unfriend şi unfollow tuturor celor ce nu sunt de acord cu ea, că na, cine nu e cu noi, e împotriva noastră. Chiar şi atunci când cerşim un bec.” – Grow up dude!!!

  23. #25 Comentariu nou

    Nu mi se pare exagerata atitudinea (doar in contextul lipsei bonului, poate). Chiar si un bec care costa cat un prajitor de paine. Pentru cine nu stie, pe becul respectiv de la IKEA scrie ca e certificat pentru 25000 de ore de functionare (circa 3 ani de functionare incontinuu). Daca conditia nu se respecta, nu ar trebui inlocuit? (pe baza bonului?) Nu mi se pare „piscotareala” sa ceri respectarea conditiilor de functionare ale unui produs. Ca e creion, bec, robot de bucatarie sau plasma.

    • #26 Comentariu nou

      Dorele. in primul rand nu asta e tonul pe care o faci. In al doilea, daca spui ca esti in mega relatii cu brandul, intrebi frumos pe privat, nu-ti pui poalele in cap in public

  24. #27 Comentariu nou

    Anul trecut mai multi blogeri au primit de la ikea prin intermediul agentiei care se ocupa de PR-ul lor cate un bec Ledare. adica fix ca cel care s-a ars. de unde si lipsa facturii sau a bonului.

  25. #28 Comentariu nou

    @Augustin ceea ce face postarea ei pe facebook cu atat mai aroganta si de acolo au pornit si reactiile pe care le vezi aici.

  26. #29 Comentariu nou

    Putem noi ca oameni sa realizam ca indiferent cat de „bloggeri buni” suntem nu trebuie sa aruncam cu rahat in marele ventilator Social Media?
    Unii putem, altii nu putem 🙂

    Eu n-am inteles niciodata de ce trebuie sa amesteci comunitatea in problemele arhiminore ale existentei tale…

    Sun „in” la cheta.

  27. #30 Comentariu nou

    :))))
    Mie mi s-a ars un bec din ala in vreo saptamana, niciodata nu mi-ar fi trecut prin cap sa scriu sau, sa povestesc asta, sa remarc sau, sa ma gandesc la asta ca la o problema. dar daca nu ai treaba, iti faci.

Adaugă reply - Alex

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.