Când am ajuns în actuala echipă habar nu aveam ce drum mișto mă așteaptă.
Să fac parte dintr-o gașcă nebună și idealistă care vor să lanseze un brand nou de cafea, care să spargă barierele conformismului și să vorbească exact cu oamenii ăia cool și mișto, dar pe care nimeni nu prea știe cum să îi abordeze.
A apărut BeanZ în peisajul cafelei din România, ca un copil nebun și teribilist, care atrage atenția, crează controversă și care propune o altă abordare de consum de cafea. Cafea direct de la fermieri și cafea pentru fiecare moment al zilei.
Acum suntem la aniversarea de 1 an. 1 an în care ne-am lovit de multe provocări, în care ne-am enervat, în care ne-am dat cu capul de mulți pereți, în care am experimentat entuzism, frustrare, un an în care nu ne-au ieșit multe, dar un an în care brandul a învățat să meargă singur, să capete încredere și să facă primii pași singur.
Un an în care ne putem uita în spate cu mândrie și cu zâmbetul pe buze. BeanZ crește! Și nu pare să se oprească din crescut prea curând.
Mai mult ca sigur cel mai intens proiect din care am făcut ( mă rog, încă fac și sper să dureze mult asta) parte.
We love you, coffee kid. We really do!
2 comentarii Adaugă comentariu
BeanZ asta e cafeaua aia de care nu auzeam dacă nu era unu’ Cismaru? 🙂
Să fie într-un ceas bun și la mai mare!
haha, auzeai sigur si fara cismaru. merci 🙂