Aseară zapam aiurea posturile TV ( da, am televizor, nu o ard hipsterește) și la un moment dat mi-a sărit în ochi un counter sub logo-ul celor de la AXN. Am stat să văd care e faza și mi-am dat seama că asta e counter de durată a calupului publicitar. Îți promit 3 minute de pauză, după 3 minute sunt înapoi.
Aș fi curios dacă cei de la Pro sau Antena ar avea curajul să pună ceva asemănător, mai ales în timpul emisiunilor importante, gen Românii au talent sau X Factor, unde vorbim despre pauze de concurs între reclame, nu pauze de publicitate în timpul concursului.
Pun pariu că nu.
0 comentarii Adaugă comentariu
lol. tu nu știi cum funcționează publicitatea tv, nu? 🙂
o idee am
Parcă și MTV are așa ceva (sau un alt post muzical), dar numai televiziunile de nișă își permit așa ceva, tocmai pentru a nu le fugi telespectatorii. În schimb, televiziunile generaliste… Conform CNA, au dreptul la maximum 12 minute de publicitate la fiecare oră, iar cum la Românii au talent sunt două-trei calupuri pe oră, probabil două de 6 minute…
Procinema are aceeasi chestie.
internet 2014: eu zic ProTv sau Antena1, lumea vine si spune de procinema si mtv
Astia stau cu ochii unul pe altul si introduc calupurile publicitare astfel incat sa nu le fuga telespectatorii la concurenta, adica de la Pro la A1 si invers. Dar pana la calupuri de publicitate, o tactica similara se aplica si pe programul tv. Se schimba filmele si emisiunile in functie de ce difuzeaza concurenta, fie in ideea, hai sa-i facem pe intervalul asta, fie am pierdut, mai bine bagam iar un film cu Segal.
Ce sunt fraieri :)))
Ai perfecta dreptate… Nici eu nu am vazut si nici nu cred ca o sa vad. Aici este vorba de marketing. Toti am face la fel..