Întrebare pentru agenţii

Articol din categoria: andreiu

dumb

Pornind de aici, nu pot să nu observ o cutumă a oamenilor care lucrează în agenţii, care ţine de nişte ani, care zice că clienţii (semicacofonie asumată, mi-a fost lene să o evit) sunt proşti.

Vin şi eu şi întreb, pentru a mea cultură generală, de ce spuneţi asta?

De ce sunt clienţii proşti?

Pentru că fac chestii inhouse? Pentru că aleg să nu meargă mereu orbeşte pe mână oamenilor din agenţii şi vor altceva, pentru că îşi ştiu mai bine brandul şi obiectivele?

Nu contest, există destule specimene pe la clienţi care nu au ce cauta acolo, dar să tot baţi monedă pe prostia clientului nu cred că e o opţiune inteligentă.

 

dumb via shutterstock

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Am văzut mulţi angajaţi de la clienţi care bat orice om din agenţie.
    Probabil e doar o generalizare….

  2. #2 Comentariu nou

    in biografia lui S. Jobs e undeva pe la mijloc o serie de fotografii. Una dintre ele este insotita de urmatorul fragment: Intrebat daca doreste sa faca un studiu de piata, Steve Jobs a spus : „Nu, intrucat clientii nu stiu ce vor pana cand nu le aratam noi”. Asa e si in ziua de azi, in toate domeniile, nu doar in cel la care te referi tu. Multi stiu ca vor ceva, dar nu stiu exact ce. Exista si cei care stiu ce vor si acel lucru e foarte bun, dar cred ca in cazul asta vorbim de raritati.

  3. #3 Comentariu nou

    @Andu – cred că sunt din ăia care au abonamente la Worldclass, cu brandul mare

Adaugă reply - doru ungureanu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.