Hei, creativule, da-ți-ai seama când să te oprești

Articol din categoria: scurte

Probabil știm cu toții de paginile cu ”Hei [insert ceva aici] apărute în ultima vreme. Numai eu am văzut azi vreo 3, cu hei agency, hei human sau ceva de genul, cu o pisică, hei căldură, hei apă caldă și altele. Primele au fost alea cu ”hei fato” și ”hei băiete”. După ele, o pleiadă de replici forțate, total anapoda, nici o potrivire cu contextul, făcute de dragul de a face și noi.

Marea problemă a noastră este că nu știm când să ne oprim. Mă rog, nu știm când să nu încercăm să copiem ceva viral deja.

Dacă alea două pagini au fost făcute deja și s-au dus, s-au viralizat, de ce insiști să fii ”super creativ și inovator” făcând fix același lucru, doar că modificat un pic? Crezi că lumea de pe net nu știe de existența anterioarelor?

Majoritatea copiilor sunt răsuflate, exact cum ziceam în primul paragraf. Nici măcar un zâmbet.

Nu mai bine ne punem creierul la contribuție și facem altceva mișto? Inventăm un alt concept care să rupă facebook-ul? Sau stăm în banca nostră și nu ne facem de râs?

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Hei Andrei. Ă? Are și rimă :)))

  2. #2 Comentariu nou

    Nu am fost atentă. Niciun brand nu a copiat ideea? Hei, mămico, cumpăra-mi-ai laptele praf!

  3. #3 Comentariu nou

    Hei Andrei, înainte ne agitam că nu există şi la noi RTM, acum trebuie să ne-o asumăm 🙂 Mie mi-a plăcut wishlist-ul pentru marketeri cu Zuck. Pregăteşte-te psihic, va mai dura cel puţin o lună chestia asta.

  4. #4 Comentariu nou

    tu n-ai fost la show-uri de standup comedy, nu? acolo cel puțin un sfert de sală il corectează pe ăla de pe scenă. 🙂

  5. #5 Comentariu nou

    Originalul este din 2012 http://seoryangosling.tumblr.com/.

  6. #6 Comentariu nou

    Cel mai greu nu e sa creezi ceva nou, ci sa stai in banca ta.

Adaugă reply - Revo

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.