Good move, AFI Palace

Articol din categoria: scurte

Imi place maxim când văd și la noi marketing contextual și acțiuni d-astea simpatice, puse pe trolling și miștocăreli. Pentru că de multe ori suntem prea închistați și ne luăm cam tare în serios.

Iată de ce e bună concurența, că te provoacă să gândești.

Context: urmează să se deschidă un mall foarte mare în București, pe lângă cele existente deja. Cei de la AFI au reacționat și au plantat un OOH exact în fața Mega MALL.

SURSA FOTO

 

Foarte simpatic.

via 

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    MEGAfrumos =))

  2. #2 Comentariu nou

    MEGAtare :))

  3. #3 Comentariu nou

    Unde mai pui ca in MegaMall a fost o MegaInundatie care ne-a fortat sa retragem de urgenta echipamentele din ceea ce urma sa fie shopul Orange 😀 Practic au dat in tevi sparte inainte de deschidere…

  4. #4 Comentariu nou

    E aceeasi firma care detine cele 2 mall-uri. Nu e ca si cum si-ar ruina concurenta cu reclama respectiva.

    • #5 Comentariu nou

      esti tu sigur? „NEPI deţine active de peste 600 de milioane de euro în România, printre cele mai importante fiind clădirile de birouri The Lakeview şi Floreasca Business Park din Bucureşti şi City Business Center din Timişoara, precum şi Ploieşti Shopping City şi Promenada Brăila, dar şi o serie de terenuri pentru dezvoltarea de centre comerciale”

  5. #6 Comentariu nou

    Au mai facut asta si in Ploiesti. Afi a deschis un mall cica in centru si a pus panouri langa vechiul mall (Shopping city) cu mesajul „Lumea fashion vine în centru, nu pe centură”. A fost si atunci o miscare buna, doar ca pana la urma s-a dovedit ca mallul lor aduna de fapt toti taranii din imprejurimile Ploiestiului. D-aia cu carute…

    http://www.observatorulph.ro/economic/mesaj-jgnitor-al-mall-ului-afi-palace-pentru-concurentul-ploiesti-shopping-city

  6. #7 Comentariu nou

    Marketing contextual sau competition-trashing? Sounds more like a desperate low move to me. Cred că brand-urile nu ar trebui să se lăcomească sau să monopolizeze distracția.

    • #8 Comentariu nou

      eu zic ca ne luam cam tare in serios

  7. #9 Comentariu nou

    Dacă nu există Mega Image în mall-ul ăla, totul a fost construit degeaba. 🙁

  8. #10 Comentariu nou

    se ingrasa putin porcul de marketing

  9. #11 Comentariu nou

    Nu e prima data cand cei de la AFI ca acest lucru. La Ploiesti au plantat un banner chiar in fata Ploiesti Shopping City pe care scria ca „Moda vine in centru, nu pe centura” – facand referire la faptul ca ei au locatia oarecum in centrul orasului, iar competitorii pe centura.

  10. #12 Comentariu nou

    Oare Ioana, Toma, Radu, Ana stiu ca o sa fie o aglomeratie groaznica oriunde se deschide un mall de genul dar nu se face nimic la infrastructura rutiera?

  11. #13 Comentariu nou

    N-au fost primii, chiar si Mega Mall a pus bannere in apropierea altor mall-uri.

  12. #14 Comentariu nou

    Aceasi miscare a facut-o AFI si in Ploiesti acum 2 ani cand au deschis. Uite: http://www.phon.ro/razboiul-afi-palace-ploiesti-shopping-city-continua-foto.html

    SI la inceput aveau un mesaj de genul „Lumea fashion se muta in centru nu pe centura” sau ceva de genul.

  13. #15 Comentariu nou

    Uite si bannerul de care ziceam:

    Război între mall-urile PSC şi AFI, pe blocurile din Ploieşti

Adaugă reply - costin

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.