De ce uneori ai nevoie de un consilier în ale online-ului?

Articol din categoria: andreiu

Guest post by A.N

Suntem în 2016. Ne place interacțiunea pe social media și vrem să fim în ton cu evenimentele și să ne adaptam comunicarea. A funcționat cu Bernie Sanders, sigur o să meargă și azi de 8 Martie.

Problemă noastră este că niciodată nu gândim prea mult înainte să postăm ceva și deseori o dăm în bară.

Exemplu: se dă o persoană publică, stylist, designer etc și un brand de haine care îi poartă numele. Bravo! Înseamnă că vorbim despre o persoană de success, care are grijă de imaginea personală sau a companiei pe care a construit-o de la 0. (Discutabil și aici, dar asta e altă discuție.)

eroare2 eroare1

Uitându-ne la pozele de mai sus, ne rămâne o singură întrebare: Cum poți te faci de râs, în online, venind cu astfel de postări pe Facebook?! Chiar crezi că fanii tăi, clienții care îți frecventează magazinele și dau cu cardul la casă, vor gusta astfel de penibilitati?!

În echipa din spate, chiar nu exista niciun om, responsabil de online, care să tragă un semnal de alarmă, la astfel de postări inutile?! Bine, dacă exista un om pentru asta, s-ar fi gândit din timp să pregătească ceva texte pentru ziua de 8 Martie și clar nu ar mai fi ieșit aceste… postări.

Lecția de astăzi: respectă-ți imaginea, cât și pe cea a brandului pe care l-ai creat. Niște poze penibile, photoshopate prost nu aduc deloc plus valoare.

Aș completa un pic cele spuse mai sus: ăsta e modelul tipic de abordare românească, a ownerului de business: ”păi ce, mă înveți tu pe mine ce să fac? tu faci ce îți zic eu, că doar eu te plătesc!” Am văzut multe cazuri d-astea.

Acum na, fiecare pasăre piere pe limba ei.

4 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Să spunem că am colaborat cu un business similar. Până mi s-a spus ”Faci cum zicem noi, pentru că noi știm”, deși ”ce ziceau ei” erau postări de genul celor din exemple. 🙂 Așa se face succesul.
    Poate din banii ceruți pe un papion (500 lei) plătea un grafician să îi facă ceva frumos :))

    • #2 Comentariu nou

      de 500 de lei macar un push-up 😀

  2. #3 Comentariu nou

    ce dracu ma ma ? ce pretenții aveți de la cineva care prin scheme de felul asta a ajuns acolo unde este ?

  3. #4 Comentariu nou

    tase zica ca nu conteaza deloc branding-ul :))

Adaugă reply - KMS

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.