Trenurile noastre poate

Articol din categoria: ca la noi


Erau doar niste povesti frumoase din vremea copilariei mele de mult apuse. Pentru ca noi, nici in 2011 nu am fost in stare sa ajungem cu ceea ce se numeste mizeria nationala energofaga CFR. O companie dintre cele mai jalnice si care imi produce cea mai mare scabra dintre companiile care mai sunt ale statului.

Pretul biletelor creste cam o data de 3 luni, sub motivatia imbunatatirii conditiilor de calatorie sau investitiilor care se fac in infrastructura, infrastructura care in mai bine de 5 ani nu a fost in stare sa repare calea ferata Bucuresti-Constanta, investitii care ne-au adus la o viteza medie de deplasare a trenurilor sub cea din anii ’30.

In regula, inteleg ca nu suntem in stare sa montam mai mult de 2 traverse de sina pe an, inteleg ca nu suntem in stare sa gandim niste vagoane in care sa nu stam ca oile in staul sau unul care depaseste 1,80 sa-si faca articulatiile praf pentru ca nu are loc. Dar nu pot sa inteleg de ce sunt ornate vagoanele de tren cu instalatii de aer conditionat care nu fac altceva decat sa te inghete iarna si sa te fiarba la foc mic pe canicula aia mare din vara. Sau cu prize care nu functioneaza.

Daca tot imi iei o caciula de bani pentru un drum de 200 km facuti in 4 ore, macar incearca din bun simt sa imi facilitezi 4 ore de minim comfort Dar tu esti statul si ai monopol, uitasem.

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    am avut nenorocul sa prind loc la geam,la etaj, intr-un vagon d-ala cu 2 etaje, pe ruta constanta-braila…cum dracu sa incap eu acolo? dadeam cu capul in geam si oricat m-as fi straduit sa gasesc o pozitie comoda, mi-a fost imposibil. noroc ca nu era trenul plin si am ocupat alt loc, ca as fi preferat sa stau in picioare, decat pe scaunul ala…sigur au patit-o si altii la fel ca mine

  2. #2 Comentariu nou

    eu sunt navetist… 38 de km in 80 de minute… cu acceleratul 🙁

Adaugă reply - stefan

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.