Terminăm cu vânătoarea mizerabilă de click-uri?

Articol din categoria: ca la noi

jeguri

Pe facebook mai nou se vânează nesimţit click-uri, cu texte fancy şi incomplete, care anunţă ba fie vreo dramă planetară ori vreo veste care o să ne bucure pe toţi de o să sărim în sus. Doar că nu e aşa, de obicei e un jeg de ştire sau vreo tâmpenie vândută bine.

Aşa că aş propune să le dăm un pic peste bot ăstora care se ţin de tâmpenii cu un trolling fin: după ce este postată ştirea BOMBĂ, unul dintre noi se sacrifică, dă click, vede despre ce e vorba şi lasă comentariu cu dezvăluirea. Apoi simplu, face un prtscreen ( că sigur o să îi fie şters comentariul) şi aia e. Un pic de scandal după, o criză mică de imagine şi poate nu mai fac a doua oară.

Cred cu tărie că nu omul care le postează e atât de imbecil să le facă aşa, ci are vreun şef care îi dă ca task zilnic să adune 1000 de click-uri în site din facebook. Prietenii ştiu de ce!

Ce m-a deranjat pe mine, e că până şi gândul.info au ajuns să facă d-astea. Doar simplul fapt că eşti în casă cu sport.ro nu înseamnă că trebuie să le copiezi stilul infect de care se plânge toată lumea, nu?

32 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Te susțin. 🙂

  2. #3 Comentariu nou

    gandul a ajuns o hazna din punctul asta de vedere. sunt cam umar la umar cu realitatea, parol

  3. #5 Comentariu nou

    Scuză-mă, dar eu n-am probleme de-astea întrucât n-am dat like nici la Gândul nici la Sport.ro. În feed-ul meu nu-mi apar tâmpenii de genul ăsta şi atunci de ce să mă supăr? De ce aş sabota eu biznisul celor de la Gândul? Ei îşi doresc cititori cretini, ok, nu mă bag în ciorba lor, sunt sute de mii de alte de chestii de citit pe internet.

    • #6 Comentariu nou

      da ma, dar na, de unde daca nu de la ei sa mai afli una-alta obiectiva despre ce se mai petrece pe la noi?

  4. #7 Comentariu nou

    te sustin

  5. #8 Comentariu nou

    ai punctat bine jon. eu m-am saturat de mizerii si am hotarat sa „unfriend” paginile care fac de-astea: sport.ro, gsp si gandul. ma crezi ca nu mai sunt asa stresat?

  6. #9 Comentariu nou

    Ca brand te intereseaza vizitatorii pe proprietatile (site-urile) tale, daca stau pe facebook n-ai facut nimic.

  7. #10 Comentariu nou

    tu esti ok cu inima? esti microbist ceva?

    cum naiba sa dai like la sport.ro sau gandul? :))

    • #11 Comentariu nou

      ba, sa nu vorbim de ai tai, da?

  8. #12 Comentariu nou

    piticu, cacatrealitatea a fost membru fondator la gunoaiele astea. ar trebui sa taci si sa iti bagi capul sub o piatra.

  9. #13 Comentariu nou

    lol @ Arhi

    Nu ar fi mai simplu, totusi, sa dati unlike? Nu sunt singurii oricum care folosesc titluri de gen.

    • #14 Comentariu nou

      pai si ce mai citim? doar intreb. si aici ma refer exclusiv la gandul, care se vor quality

  10. #15 Comentariu nou

    Gandul face de mult mizerii din astea. Pe site la ProSport sunt de mai mult de jumatate de an titluri din astea senzationist-cretinoide.

  11. #16 Comentariu nou

    Nu știu cât de quality se mai vor gândul. Sau cât mai reușesc să fie. Cel puțin articolele alea care se citesc numai prin aplicația Facebook sunt cancan curat. De unde rezultă că ei iau în considerare numai utilizatorii imbecili de pe Facebook, deci ceilalți ar trebui să le dea unlike.

  12. #17 Comentariu nou

    Dincolo de gândul și alte ziare/televiziuni până și descoperă.ro au ajuns în situația de față.

    Te susțin și eu!

  13. #18 Comentariu nou

    Mai trist mi se pare că și Mediafax le calcă pe urme (http://i.imgur.com/CdWvBSR.jpg). Am dat unlike la Gândul de ceva timp. Efectiv mă enervau la culme titlurile. Probabil nu pe mine mă vroiau ca cititor.

    Mult succes.

    Off topic: Căsuța automat bifată de sub text-box-ul de comentarii este pentru abonare la comentarii?

  14. #19 Comentariu nou

    Cred ca ar fi mai bine sa incepem sa dam UNLIKE paginilor cu pricina, eu cel putin asta fac:)

Adaugă reply - claus

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.