De când stau consemnat la domiciliu am început, inevitabil, să consum mai mult TV. Să văd ce mai zice ăștia, câți medici se mai îmbolnăvesc, câți medici nu au echipamente de protecție, lucruri d-astea care să îți dea un pic de context.

Implicit, odată cu consumul de TV a crescut și reachul reclamelor asupra individului, respectiv a mea.

O chestie care mi-a atras atenția este ponderea foarte mare a reclamelor la produse care te asigură că e ok să te ghiftuiești în perioada asta, să bagi în tine ca într-un spital de urgență, pentru că există soluții care să pună bila leneșă la lucru, soluții care ajută digestia, soluții care să regenereze ficatul, soluții care anihilează jeregaiul ( arsurile).

Și alte soluții care te asigură că e ok să mănânci frate, până pârăie cântarul sub tine, e ok, avem soluții care să digere.

Înțeleg că reclamele la alcool și la tutun sunt interzise pe TV pentru că au valențe nocive și pot atrage în capcana dependenței tinerii, copiii, cei care nu au discernământ.

Înțeleg că nu ne putem lupta cu reclamele la chestii cu zahăr, care e la fel de nociv, dar nu poți priva poporul de dulciuri, dar să vii să promovezi chestii de digestie accelerată mi se pare iar aiurea.

Obezitatea morbidă e o chestie serioasă, nu o spun eu, o spun studiile.
Deci, cum facem? Încurajăm îngrășarea doar ca să se vândă niște produse ale industriei de farma?

Înțelegem de aici că farma are lobby mai bun decât alcoolul și tutunul în fața autorităților?

Băieții de la CNA mai fac și ei ceva?