Nu cred să mai existe vreo celebritate fără podcast. Absolut toată lumea are un podcast.

Pe lângă podcast, toți influencerii mari și celebrități sunt prezenți pe instagram, facebook, tiktok și, mai nou, clubhouse. Unele dintre ele mai fac și blog, nu multe, câteva.

Stațiile TV și Radio au simțit nevoia de social media și sunt prezente pe aceleași rețele cu clipuri sau emisiuni înregistrate, foto, video sau audio.

Brandurile fac și ele content peste content. Fie propriu, fie lucrează cu creatori de conținut sau cu vedete sau cu influenceri.

Întrebarea este: cine consumă atât de mult conținut? Are sens? E făcut și cu obiectiv de conversie sau de lead, sau doar de branding și de bifat niște chestii în excelul cu buget?

Contează volumul produs sau și calitatea contentului produs?

Înțeleg contextul pandemic, când se presupune că stăm mai mult acasă și avem mai mult timp liber, dar dacă stăm să vedem tot contentul ăsta creat, când mai avem timp să muncim? Cum ne împărțim între contentul produs local, Netflix și altele?

Întreb, nu înțeleg goana asta de a face tot, chiar dacă nu ne trebuie.