Mergi mai departe

Articol din categoria: economics

Dupa ce am scris despre motivele pentru care oamenii aleg sa refinanteze, care sunt avantajele unui astfel de credit si cum vine BCR in sprijinul clientilor, astazi o sa va arat cum vad eu promovarea produsului de Refinantare de la BCR.

Pentru ca domeniul financiar bancar este unul extrem de sensibil, am ales sa tratez subiectul cu maxima seriozitate si sa arat exact cum as gandi eu campania de promovare a acestui produs, unul extrem de competitiv si usor de accesat.

Va las in continuare cu prezentarea:

 


Articolul face parte din campania „REFINANTARE” derulata de BloagalInitiative in parteneriat cu Revista BIZ si are ca scop promovarea produsului oferit de BCR.

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Thumps up

  2. #2 Comentariu nou

    Foarte bune ideile si prezentarea in ansamblu. Asteptam concretizarea 😉

Adaugă reply - Stefan

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.