Educația cu forța e bună. Chiar și prin reclame

Articol din categoria: atitudini

force

Oamenii conștientizează pericolul atunci când sunt puși să se confrunte cu el, în majoritatea cazurilor. De obicei, îl adoptăm pe ”lasă că merge și așa” până când nu mai avem ce face și trebuie să acționăm pentru a repara efectele. Ne este foarte lene să prevenim și să combatem cauza.

Când lucram în asigurări și vindem asigurări de viață ne învățaseră la traininguri să întrebăm potențialii clienți dacă știu când le expiră certificatul de naștere, atunci când erau circumspecți asupra nevoii unei asigurări. Atunci conștientizau că ăla e singurul document care nu are dată de valabilitate și poate expira oricând.

Așa e și cu mersul la stomatolog. Eu am învățaț lecția asta pe pielea mea. Reclama asta e bună. Prezintă exact efectul pe care îl produce neglijența. Așa ar trebui să fie toate reclamele, mai ales mesajele alea de interes public, difuzate în fiecare pauză pe tv și radio.

foto via shutterstock

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    De acord. Imagini dure – impact puternic.Pe aceeasi idee sunt si imaginile de pe pachetele de tigari, dar nu cred ca in zona aia au educat pe cineva.

  2. #2 Comentariu nou

    orice pentru vanzare

Adaugă reply - soso

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.