„Băi, ia faceţi şi voi un research şi vedeţi pe unde şi ce vorbeşte lumea de noi!
– Şefu, prin online, prin social media, lumea discută, ne menţionează, concurenţa face campanii.
-Aham….social media zici…păi hai să intrăm şi noi în social media asta
-Bun! Hai să facem o pagină de facebook şi să deschidem un canal de discuţie cu fanii, cu clienţii, să-i avem aproape de noi.
-Bine, dar cum îi aducem pe facebook?
-Păi punem facebook pe afişele din agenţii şi lumea află de noi!
-Aşa facem, vorbeşte cu DTP-ul să schimbe afişele şi să pună facebook-ul nostru pe ele!”
Cam aşa îmi imaginez dialogul. Şi cam asta a ieşit. Punem logo-ul că se prind ei. Am mai întâlnit situaţia asta şi pe la alţii, dar acum am facut şi poză.
D-aia e bine să ai un om care se pricepe la tâmpenii de genul ăsta, gen social media şi online, că mai vede una alta care ţie ţi-ar putea scăpa.
Pagina de facebook promovată în imagine este asta de aici
5 comentarii Adaugă comentariu
– Sefu, dar nu scrie pe afis care e pagina noastra de Facebook…
– Lasa ba, ca da click pe iconita cu Facebook si il duce direct pe pagina noastra….ce, esti orb?Eu asa fac la calculator si merge…
Sincer sa fiu e oarecum ok gandita… cum ar fi fost sa puna pe afis:
facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale (apropo asta e pagina)
Ca idei:
– un brad recunoscut nu are nevoie de adresa exacta… stie omul ce sa caute sa dea de el.
– variata de poveste super, o mica problema e de acum 4 ani ( iulie 2010 ca atunci au facut pagina) – vorba aia „fumata”.
PS. – la comentariile gen e platit de astia… sa imi dati si mie contu in care au virat banii, ca ar prinde bine.
Eu cred că n-au putut să se hotărască dacă să pună link-ul spre pagina BRD Groupe Societe Generale sau spre BRD Student (cel putin asta găsești pe site; mă rog, asta și un buton ușor confuz prin care dai Like, dar nu e clar exact la ce dai Like).
Eu în locul lor puneam cu link. Pui degetul, intrai direct pe pagină.
Fii atent, eu imi imaginez altceva. DTP-ul pune linkul complet catre pagina de facebook. Vede omul afisul, merge acasa si intra pe facebook. Dar stai, nu intra pe facebook. Merge in bara de adrese si tasteaza: http://www.facebook.blablablablabla. Tinand ca linkul catre pagina lor are vreo cateva zeci de caractere, e cel putin interesant. Sau oare intra omul pe fb si cauta direct „BRD”? Hm, nu, de ce ar face asa ceva. Asta apropo de hatereala gratuita.