Avem un facebook. Ce facem cu el?

Articol din categoria: mișto


Aseară am ieşit la o ciorbă la City Grill. Primesc meniul şi vad pe meniu un buton de like, cu un pointer către el. Fără ca măcar să aibă username-ul scris, nu mai zic de un qr code care să te ducă direct către pagină. Aş fi dat like, că îmi sunt ok, dar unde? Mai ales că acum s-au rebranduit în City Grill Bundetot. Uite aşa se ratează oportunitatea de a-ţi ţine clienţii aproape. Pentru că ne e lene sau ne calicim la text.
Un alt exemplu pe care l-am observat în ultima vreme este Teatrul Maria Filotti. Omul de acolo nu are deloc habar ce poate face în mediul online şi cât de important şi recomandat este să interacţionezi cu oamenii care te apreciază.  Pe lângă faptul că programul teatrului este mai întâi postat pe blogul lui şi mai apoi este urcat pe pagina de facebook a instituţiei, deşi există un site oficial, interacţiunea sau răspunsurile la întrebări nu există.
Nu o dată mi s-a întâmplat să întreb dacă se mai joacă o piesă anume, sau dacă mai sunt bilete, sau dacă le pot rezerva online şi să nu primesc nici un răspuns. Până la urmă a trebuit să apelez la un prieten din Brăila care să treacă pe la teatru şi să afle ce doream.

Dacă tot avem instrumentul la îndemnână, nu e păcat să nu exploatăm la maxim beneficiile pe care ni le oferă?

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Am vazut aceeasi greseala pe pungile si pliantele Optiplaza.

  2. #2 Comentariu nou

    Poate era meniul cu touch, ai incercat sa pui degetul acolo? 😀

Adaugă reply - Alin Vlad

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.