Masacrările industriei. Azi, influencerii

Articol din categoria: ca la noi

Din când în când avem meteahna de a prinde un cuvânt de undeva din zbor și a-l masacra pe ăla până îl golim de sens și de rost. Apoi îi dăm drumul din mâini și ne vedem de ale noastre.

Acum 6 ani scriam despre cuvântul „proiect”.  S-a ales praful de el. Toate tâmpeniile erau proiecte. De obicei asezonate cu ”superb, minunat, extraordinar”, toate calitățile care să te facă să-ți iei câmpii.

Acum ne-am atârnat de „influencer” și influență și toate cele care derivă de aici. Nu știm exact ce înseamnă, nu știm ce presupune, habar nu avem unde se face diferența dintre internaut și influencer, habar nu știm ce facem de fapt de la 9 la 6.

Toată lumea vrea influenceri și „cărniță”. Să fie mulți, să fie bine, să fie minunat. Pentru că influența se transmite pe cale orală și dacă ne-o dau ăia, poate se ia și la noi. Nu mult, măcar o livră de influență.

Ieri observam un influencer din feșion care nu are nici un comentariu cu lunile și trimite 19 clickuri pe un link de campanie. Azi văd o agenție?! care tranzacționează influenceri, fie ei și la început sau de top. Totul ca să fie bine, să fie clenții fericiți și să aibe ce bifa la icscel.

Am rămas un pic surprins de ”influenceri care sunt la început de drum”. Păi ori suntem influenceri pe bune or suntem aspiranți?

E ca în bancurile alea proaste cu bordeluri: dar de 100 de lei ce-mi dați? Păi un influencer la început de drum!

Aștept să vină și chestii mai exotice, cum ar fi „incremental”. Vă dați seama cum o să fie un proiect cu influenceri incrementali? vis!

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Hai vere ca doara si tu esti influencer si ai lucrat la proiect.

    • #2 Comentariu nou

      e al meu si incerc sa-i dau un sut in influenta

  2. #3 Comentariu nou

    Pentru agențiile de mkt/digital/etc care vor să dea bine în ochii clienților cu backlink-uri / social mentions / ambasadori / etc, această agenție este ca mâna lu’ Dumnezo. Pentru cei care și caută rezultate, conversii, ROI, etc, este, din punctul meu de vedere, o mizerie, care își are cele 15 de glorie până se prinde lumea.

  3. #4 Comentariu nou

    Influencerul e ala care se duce la toti cititorii, din usa in usa, si le spune: aveti un minut sa vorbim despre ultimul meu articol de pe blog?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.