Cine ne sunt influencerii și cum ne influențează ei?

Articol din categoria: andreiu

Ieri am fost la prezentarea unui studiu realizat de cei de la Starcom MediaVest Group care identifică și descrie principalele categorii de influențatori în online, precum și rolul acestora în strategiile de comunicare ale brandurilor.

Am avut o împărțire oarecum corectă: profesioniști, ”oameni ca noi” și celebrități cu acces la internet.

Mă bucură să văd că articolele scrise pe bloguri rămân în topul preferințelor utilizatorilor care vor să se informeze și să se documenteze de pe net. Video și poze mai spre caterincă și ars aiurea. Am auzit o teorie cu ceva awarness creat de celebrități, dar nu pe 15000 de euro cum vrea o gagică de la cluj, îmi scapă numele.

Una peste alta, felicitări celor de la Starcom. E muncit, e bine structurat și relevant, cel puțin pentru noi, bloggerii.

Bravo 🙂

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Tare as vrea sa stiu cat din 49% ala care e la TV inseamna emisiuni gen Acces Direct.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.