Pepsi este alegerea a peste 61% dintre tinerii români

Articol din categoria: scurte

La final de campanie #pepsichallenge aflăm că 61,9% dintre tinerii români cu vârsta de peste 18 ani au ales gustul Pepsi, la activările care îi provocau să aleagă tipul de cola pe care îl preferă.

Au răspuns la provocare 100.885 oameni, în cadrul celor 270 de activări. Asta înseamnă că Marea Provocare Pepsi a fost cam cea mai mare campanie de activare de brand.

Foarte mișto, Pepsi! Bravo!

 

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Good news, mă bucur!
    Eu îs parte din procentul acela pentru că mă văd mai ușor în provocările Pepsi, decât la masa în familie, deci fac treabă grozavă.

  2. #2 Comentariu nou

    Yep. Treaba buna. Totuși cam mic procentul având în vedere la cât de branduit (a se înțelege biased ) a fost standul. Cu alte cuvinte doar 60% din fanii Pepsi prefera gustul Pepsi :).

  3. #3 Comentariu nou

    Provocarea Pepsi a fost lansata in 1975, ma rog, la noi in tara e intr-adevar pentru prima data cand se face. Insa si atunci, si de fiecare data cand s-a facut, Pepsi a iesit invingator. Motivul nu e pentru ca mai bine pozitionat pe piata sau ca e mai bun decat Cola. Cand se face testul, nu se face cu cantitati care sa conteze cu adevarat. Lumea alege Pepsi pentru ca e mai dulce si lasa o prima impresie mai placuta. Dar daca beau o doza de Pepsi si una de Cola ei, vor alege Cola. On the long run, Pepsi nu ar mai fi ales. Probabil asta e si motivul pentru care Coca-Cola vinde mai bine.

    • #4 Comentariu nou

      posibil. se aplica si la mine, care beau de 20 de ani Pepsi, daca nu gasesc undeva, sa iau o apa dar sa nu iau Cola

  4. #5 Comentariu nou

    Si totusi linkul de profitshare de pe Pepsi duce spre Coca Cola Zero de pe eMag :)). Iar referitor la sondaj si eu sunt printre cei 61,9% , dar tre sa specific ca era cam rasuflata Coca Cola din celalalt pahar. Oricum, misto #pepsichallenge .

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.