O soluție pentru criza oamenilor de social media din piață

Articol din categoria: andreiu

În fiecare săptămână diverși prieteni de prin agenții sau din companii vor o recomandare de oameni pe care să-i angajeze în social media, fie pe posturi de seniori, fie pe juniori. Răspunsul este cam același, mereu: ”nu știu pe nimeni sau nu pot recomanda pe nimeni, pentru că nu sunt dispus să îmi pun obrazul pentru cineva de care nu sunt sigur că va fi potrivit acolo”

În weekend am fost la Craiova, la ediția a doua de la Social Media 4 Students și am rămas plăcut suprins de interesul și entuziasmul cu care studenții și tinerii de acolo tratează subiectul, cât de ahtiați sunt să afle cum e să lucrezi în domeniu, cât de greu sau ușor este să gestionezi activitatea asta și așa mai departe. Mă gândesc că așa e și prin alte părți, unde există tineri, deschiși, conectați care ar dori să facă o carieră din asta.

Problemele pe care le întâmpină sunt :

1. nu au un mediu de business suficient de deschis, care să conștientizeze nevoia prezenței în online

2. nu au resursele necesare relocării în București sau Cluj sau Timișoara.

Acum, dacă în București e foarte greu să găsești pe cineva bun care să se ocupe de conturile tale sau ale clienților tăi, nu ar fi util să faci un efort și să te uiți prin alte locuri unde găsești forță proaspătă de muncă? Mă gândesc că ar fi un efort pe termen scurt, să-l ajuți cu un pachet de relocare, dar, în schimb să primești garanția că timp de 2 ani nu va pleca de la tine?

Astfel ai avea și oameni pe care să-i formezi și pe care să te poți baza pe termen mediu, dacă nu chiar lung.

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Stai, tu vezi pe cineva care să aibă strategie pe termen lung și mediu legată de social media? Dacă nu se întâmplă azi nu investim!!! 🙂

  2. #2 Comentariu nou

    Sau poti sa deschizi un birou in orasul in care sunt ei, adica Craiova. Fiind vorba de lucru online, poate sa faca asta si de acolo.

  3. #3 Comentariu nou

    @Dorin macar putem spera
    @cart00n stiu ce zici, dar e mai costisitor, logistic vorbind, sa deschizi un birou remote

  4. #4 Comentariu nou

    sau sa lucreze remote. ca e o meserie care se poate face de acasa… sau de la biroul din provincie…

  5. #5 Comentariu nou

    Solutii zic ca sunt multe, insa e nevoie si de vointa si deschidere la minte din partea companiilor…

  6. #6 Comentariu nou

    Daca ai fi sa recomanzi o lista de resurse online / carti pentru cineva care lucreaza in comunicare intr-o institutie si vrea sa invete despre social media… Care ar fi aceea?
    Multumesc,
    Legat de subiect, mi se pare ca unii dintre ei nu sunt dispusi sa invete si o limba straina iin afara de engleza, astfel incat sa poata lucra mai usor remote 🙂 cel putin, eu asta as face… 🙂

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.