DMX Dublin, cea mai mare conferință de digital marketing din Irlanda ( și nu numai, aș îndrăzni să zic, după numărul mare de străini prezenți) a avut loc pe 11 martie, în Dublin, bineînțeles.
30 de speakeri, 700 de participanți și 4 paneluri separate de discuție, astfel încât să nu știi unde să mergi. O să las mai jos câteva dintre ideile care mi-au atras atenția și pe care le-am adus cu mine, de acolo, că oamenii par a ști cu ce se mănâncă online-ul.
Astfel:
– 78% dintre respondenții unui studiu realizat în UK au spus că în timp ce se uită la TV folosesc și un device conectat la internet
– doar 23% dintre cei de mai sus și-au amintit și o reclamă văzută la TV.
– mobile brings social closer to users
– the free ride is over – atât facebook, cât și twitter vor omorî reach-ul organic, ceea ce nu este neapărat rău.
– fans make better advocates than sales opportunities
– simplicity always will work. Be authentic!
– shared content is more trustworthy.
– content that performs the best: video, articles and blogs, pictures and slideshares
– 79% dintre utilizatorii de mobile îl au langă ei 22 de ore pe zi
– future is virtual and immersive.
Lista completă a speakerilor și prezentările lor sunt pe site-ul conferinței.
Concluzia ar fi că viitorul e clar mobile, dar că vechile obiceiuri mor greu, cum ar fi televizorul. Calea succesului este să speculezi momentul potrivit pentru a interveni, fără să devii intruziv, și să captezi atenția utilizatorilor/fanilor pe care îi urmărești. Sănătos și recomandat este să urmărești construirea unei relații a la long cu userul, să formezi o comunitate în jurul brandului și să nu speri că vei obține rezultatele vizate doar dacă îți îndrepți atenția spre fani doar când ai nevoie de ei.
2 comentarii Adaugă comentariu
Trebuia sa fii afiliat cu o firma mare pentru a obtine invitatie la conferinta asta?
Eu nu stiu cum de nu am auzit de ea…
nup, iti cumperi bilet si gata. doar ca biletul e vreo 200 de euro