Voi susține un curs despre crizele din social media. Te invit să participi

Pentru că am dezvoltat o oarecare obsesie pentru așa zisele crize de PR și social media în ultimii ani, fetele de la Naked m-au invitat să susțin un curs despre asta.

Din agenda cursului aș spicui câteva chestii care mie mi se par super interesante și mișto de dezbătut:

Cum definim o criza in social media?

Suntem tentati sa tratam fiecare feedback exprimat intr-un ton neutru-negativ ca pe o criza in social media.
Ce inseamna totusi, criza in social media?
Ce semnale are, ce caracteristici si cum facem diferentierea?

 

Cum sa minimizezi efectele unei crize in social media?
#CommunityVoice

Identificam impreuna cele mai bune solutii prin care sa trecem cat mai smooth peste o criza in social media.
Ce faci si ce spui in criza
Cum prevenim o criza in social media?
Care sunt cele mai bune practici pentru a preveni o criza in social media? Tips and tricks/how to build a strong online community

 

În plus de asta, o să am și doi invitați mișto. Vă zic doar de Tudor Galoș, omul-marketing, cel mai înțelept dintre bătrâni, care va veni să ne povesteacă cum trata el așa zisele crize din online în corporația din care tocmai a plecat.

Celălalt invitat o să fie o gagică la fel de mișto ca Tudor, vă promit eu.

Promit să vin cu bomboane la fiecare curs 🙂

Înscrierile se fac aici și începem joi, pe 2 🙂

 

 

 

 

19

No Responses

Write a response