De ce uneori ai nevoie de un consilier în ale online-ului?

Guest post by A.N

Suntem în 2016. Ne place interacțiunea pe social media și vrem să fim în ton cu evenimentele și să ne adaptam comunicarea. A funcționat cu Bernie Sanders, sigur o să meargă și azi de 8 Martie.

Problemă noastră este că niciodată nu gândim prea mult înainte să postăm ceva și deseori o dăm în bară.

Exemplu: se dă o persoană publică, stylist, designer etc și un brand de haine care îi poartă numele. Bravo! Înseamnă că vorbim despre o persoană de success, care are grijă de imaginea personală sau a companiei pe care a construit-o de la 0. (Discutabil și aici, dar asta e altă discuție.)

eroare2 eroare1

Uitându-ne la pozele de mai sus, ne rămâne o singură întrebare: Cum poți te faci de râs, în online, venind cu astfel de postări pe Facebook?! Chiar crezi că fanii tăi, clienții care îți frecventează magazinele și dau cu cardul la casă, vor gusta astfel de penibilitati?!

În echipa din spate, chiar nu exista niciun om, responsabil de online, care să tragă un semnal de alarmă, la astfel de postări inutile?! Bine, dacă exista un om pentru asta, s-ar fi gândit din timp să pregătească ceva texte pentru ziua de 8 Martie și clar nu ar mai fi ieșit aceste… postări.

Lecția de astăzi: respectă-ți imaginea, cât și pe cea a brandului pe care l-ai creat. Niște poze penibile, photoshopate prost nu aduc deloc plus valoare.

Aș completa un pic cele spuse mai sus: ăsta e modelul tipic de abordare românească, a ownerului de business: ”păi ce, mă înveți tu pe mine ce să fac? tu faci ce îți zic eu, că doar eu te plătesc!” Am văzut multe cazuri d-astea.

Acum na, fiecare pasăre piere pe limba ei.

14

4 Responses

  1. Breev
    March 15, 2016
  2. tase
    March 9, 2016
  3. KMS
    March 9, 2016
    • Andrei
      March 9, 2016

Write a response