Un exemplu de integrare fericită online-offline

Avem un context care spune că deși 75% dintre cei care cumpără fashion se informează online,  doar 15%  și comandă online.

Oamenii au niște temeri deja clasice:

1. Nu știu dacă le va veni bine (ceva general).

2. Nu știu dacă e bun materialul, culoarea, textura

3. Nu știu dacă măsura/mărimea e ok

4. E greu cu returul

Când mi-am luat șoșonii albaștri am descoperit pe site la zoot o chestie interesantă: cabina de fericire, adică o opțiune pe care mi-o ofereau offline. Adică să comand online mai multe perechi, să merg într-un loc special al lor, numit cabină de fericire, să probez și să aleg ce îmi place.

Mi-a atras atenția, așa că l-am întrebat imediat pe Robert care e faza.

Deci, de ce are zoot modelul asta de business:

 

Noi punem aceste “cabine de fericire” in drumul oamenilor de la munca spre casa / bere si le recomandam simplu, fix pe temerile lor: cand vrei niste jeansi comanda cateva perechi (diferite modele, culori, marimi – daca nu stii cu partea asta) si sigur iti vine un bine. Restul, practic le returnezi pe loc.

Momentan avem 4 cabine in Bucuresti plus acoperit Cj si Tm.

Partea mișto e că oameni care erau reticenți la ecommerce vin la ei și în plus ajută la incredere.

Când ai “magazinu” în drum știi că dacă e o bubă ai cu cine vorbi direct și nu te mai complici cu returul.

Comanzi online, probezi și cumperi offline. Integrare.

foto shutterstock

13

No Responses

Write a response