Un anunţ creativ de lansare de gamă de produse

…am încercat sa scriu un text elaborat despre brandurile româneşti care se bat de la egal la egal cu alea de afară şi cum încep să crească şi să înţeleagă blablabla. n-a ieşit.

Aşadar, direct:

Gerovital este gama de produse care m-a trecut de partea lor fără să îmi dau seama. Pentru că au un deodorant de corp foarte bun, care nu lasă pete, pentru că au un balsam foarte ok pentru după ras (am dermatită, ştiu cel mai bine ce înseamnă un aftershave bun), pentru că au o cremă de mâini bună şi pentru gelul de duş (try it, trust me). Şi uite aşa, m-am trezit la un moment dat în hypermarket căutând Gerovital 4men, fără să conştientizez.

Zilele trecute primesc un colet de la Farmec. Am găsit o ciocolată, Special Moments, care anunţă lansarea gamei Gerovital Happiness, gamă care se la lansa în februarie 2015.

gerovital

Ciocolată.

Asta voiam să spun în textul ăla care nu s-a legat: că bradurile româneşti încep să fie creative, încep să ia în serios “brandingul” şi să conştientizeze oportunităţile pe care le oferă piaţa din România. Pentru că se poate şi pentru că românii încep să aprecieze un brand românesc care reuşeşte să fie în top.

 

 

17

One Response

  1. Razvan
    December 16, 2014

Write a response