Chiar mai funcționează endorsement-ul cu „vedete”?

Vineri am fost pe la BebeTei din SunPlaza să cumpăr niște vreascuri pentru grătar și altele necesare traiului la comun în 3, pentru viitorul apropiat.

În timp ce făceam rafting printre standuri, se aude în boxe că Raluca Zenga este prezentă deja la nu știu ce stand și începe sesiunea de autografe cu ea.

Pentru cine nu știe, Raluca Zenga este soția marelui antrenor Walter Zenga, un fost mare portar italian, dar nu despre asta e vorba aici.

Revenind. Vine marele anunț, mă duc și eu să casc gura, că deh, oameni suntem și o văd la standul cu pricina pe Raluca Zenga singură.

Cumva stingheră, că avea și un fotograf după ea, care aștepta să vină lumea să dea buluc la autografe și când colo, nimeni. Puteai să tragi cu tunul.

Și stăteam și mă gândeam, fiind direct implicat în subiecte ( atât în ale marketingului cât și, mai nou, în ale partenting-ului) dacă nu cumva se puteau gestiona mai bine banii ăia de s-au dat pe onorariul vedetei.

Poate ar fi mers niște cursuri de puericultură, pe care să le fi făcut în magazine, cu prezentarea produselor de acolo, cu diverse chestii care să ajute la poziționare și punctare benefică a brandului în piață.

Sau niște chestii de ajutor pentru părinți, niște conținut online, ușor de accesat, niște programe interactive, chestii făcute care să aibă o rază de aplicabilitate de long term. Și care să producă efecte și în zona de retention și loyalty.

În fine, am zis și eu de pe margine, care chiar nu reacționez la endoresement, indiferent de brand și de vedetă. Știu că fac alegerile altfel, dar sunt curios dacă există persoane care ar fi mers la dracu în praznic în berceni, la bebetei, doar ca să ia un autograf de la Raluca Zenga.

 

11

One Response

  1. stefan
    September 13, 2016

Write a response