O soluție pentru criza oamenilor de social media din piață

În fiecare săptămână diverși prieteni de prin agenții sau din companii vor o recomandare de oameni pe care să-i angajeze în social media, fie pe posturi de seniori, fie pe juniori. Răspunsul este cam același, mereu: ”nu știu pe nimeni sau nu pot recomanda pe nimeni, pentru că nu sunt dispus să îmi pun obrazul pentru cineva de care nu sunt sigur că va fi potrivit acolo”

În weekend am fost la Craiova, la ediția a doua de la Social Media 4 Students și am rămas plăcut suprins de interesul și entuziasmul cu care studenții și tinerii de acolo tratează subiectul, cât de ahtiați sunt să afle cum e să lucrezi în domeniu, cât de greu sau ușor este să gestionezi activitatea asta și așa mai departe. Mă gândesc că așa e și prin alte părți, unde există tineri, deschiși, conectați care ar dori să facă o carieră din asta.

Problemele pe care le întâmpină sunt :

1. nu au un mediu de business suficient de deschis, care să conștientizeze nevoia prezenței în online

2. nu au resursele necesare relocării în București sau Cluj sau Timișoara.

Acum, dacă în București e foarte greu să găsești pe cineva bun care să se ocupe de conturile tale sau ale clienților tăi, nu ar fi util să faci un efort și să te uiți prin alte locuri unde găsești forță proaspătă de muncă? Mă gândesc că ar fi un efort pe termen scurt, să-l ajuți cu un pachet de relocare, dar, în schimb să primești garanția că timp de 2 ani nu va pleca de la tine?

Astfel ai avea și oameni pe care să-i formezi și pe care să te poți baza pe termen mediu, dacă nu chiar lung.

13

6 Responses

  1. Razvan O
    April 28, 2015
  2. Kathy
    April 28, 2015
  3. gaben
    April 28, 2015
  4. Andrei
    April 27, 2015
  5. cart00n
    April 27, 2015
  6. Dorin
    April 27, 2015

Write a response