Social Media: evoluție și dezvoltare după alegeri

twitter

E clar că alegerile pentru președinte au fost hotărâte dintr-o conversie extraordinară a online-ului în offline. Lumea s-a mobilizat pe facebook, pe twitter, pe bloguri și pe diverse platforme de networking.

Mai mult decât atât, oamenii implicați online au ieșit din casă, s-au ridicat de pe canapea și au mers la vot. Asta se cheamă o conversie.De la un like sau join „vot” la efectuarea fizică a acestei acțiuni. Mai mult decât atât, pe lângă mersul la vot, oamenii au rămas în stradă, să protesteze. E mare lucru, credeți-mă.

Diferența dintre cei doi candidați a facut-o generația tânără, cu acces la internet și implicit la informație. Nu știu cât a fost vot pro Iohannis și cât vot anti Ponta. Probabil mult mai mult spre a doua variantă, dar asta deja e istorie. PSD-ul a mizat pe lâncezeala tinerilor și pe lipsa lor de implicare.

Uite că de data asta protestul s-a mutat offline. Eh, partea frumoasă abia acum începe, când lumea a primit cel mai elocvent exemplu că social media și online-ul funcționează. Dacă mai avea cineva vreun dubiu despre utilizarea acestor canale, cred că acum i s-a spulberat.

Cred că vom începe să vedem mai multă încredere către mediul digital, mai multe campanii, mai multe companii deschise spre comunicare digitală și identitate 2.0. Pentru că, în România, în 2014, social media a contribuit substanțial la o răsturnare istorică de situație și a dat președintele țării pentru următorii 5 ani.

Articole utile pe tema asta găsiți la Vali, Alex și Victor.

26

2 Responses

  1. Yamasha
    November 18, 2014
  2. Arhi
    November 17, 2014

Write a response