Snow camp social media – BIZ

snowcamp

Am reuşit să ajung la ediţia de iarnă a taberelor de social media organizate de revista BIZ şi care pune faţă în faţă bloggeri, agenţii şi companiile. 3 zile pline, zile de workshop-uri, prezentări şi discuţii aprinse, dar care îşi propun să facă lumină în cele 2 tabere.

Cu ce m-am ales şi ce mi-a plăcut:

networking. Am avut ocazia să cunosc oameni noi, din agenţie sau de la companie. Am aflat povestea Calif, am cunoscut echipele de online ale Cora sau UniCredit Tiriac Bank şi am descoperit nişte persoane pe care vrei să le ai în lista de prieteni.

professional friendship. Am demonstrat că şi oamenii de la PR sunt oameni, am reuşit să ne înţelegem între noi şi să realizăm o sesiune de Q&A “la faţa locului“.

prezentările. Au fost cu mult mai bune faţă de ce am văzut pe la conferinţe de-a lungul vremii. Aici am să dau 2 exemple : Ioana Mănoiu de la GMP Pr şi Paul J.R. Renaud. A avut şi prietenul Ivo una despre proiectul lui cu motoarele, dar fiind la început a uitat de argumentare şi a fost amendat corespunzător de una dintre participante. Dar cum un şut în călcâi ar trebui să fie un pas înainte, sper din suflet să înveţe ceva util din asta.

exerciţiile. Acum am avut ocazia să experimentez pentru o oră viaţa de agenţie. Brainstorming, strategie, toate etapele prin care trece o campanie. Am avut un brief de la Danone, am dezvoltat pe el, am avut şi clientul alături, a fost bine. Foarte utile, foarte bine venite, mai ales pentru cei care lucrează direct la client şi nu au experienţe anterioare cu agenţie.

fussball and party. Am descoperit oameni foarte mișto datorită mesei de joacă, în timpul jocului sau în pending. Ah, și că joc mai bine cu fete în echipă decât cu băieți.  Petrecerile au fost elementul de “gathering”, pentru că e foarte mişto să vezi 50 de oameni care nu se cunosc cum cântă, dansează şi râd mult şi bine.

Oportunităţi de îmbunătăţire:

– să ajung la start, să nu ratez prezentări, aşa cum s-a întâmplat la ediţia asta când l-am ratat pe Sorin Psatta. Să am grijă la odihna de după masă, să nu ratez prezentări din timpul zilei.

Impresii de după:

– e o experienţă utilă, mai ales pentru cei care sunt la început sau vor să dezvolte palierul “social media”, fie că vorbim de companii, de agenţii sau chiar de bloggeri. Pentru că schimbul de experienţă cât şi împărtăşitul aşteptărilor şi viziunilor poate ajuta la dezvoltarea mediului.

– mi-a plăcut să văd că se pune accent pe colaborările pe termen lung şi se conştientizează dezavantajele colaborărilor random, făcute pe principiul FIFO care conduc la un mozaic de parteneriate care scad credibilitatea şi confuzează publicul.

– deşi unele agenţii spun că nu mai au nevoie de bloggeri şi caută altceva, majoritatea oamenilor de PR au îndemnat la resposabilitate şi dialog între blogger şi companie, pentru obiectivitate şi informaţie corecta/completă.

În loc de încheiere :

– mergeţi măcar o dată, chiar dacă vi se pare că nu aţi avea ceva nou de învăţat. Numai faptul că ai ocazia să vezi cum fac alţii şi te-ar putea ajuta. Şi vorbim după.

Alte impresii :

25

No Responses

  1. Pingback: Social Media Snow Camp 2014 October 23, 2014

Write a response