Scurt, despre branduri și expunere.

Tânărul și simpaticul Neștian se întreabă de ce aleg brandurile să se supraexpună și de ce aleg „so called influenceri” să publice numai și numai content branded, aproape nimic din afara zonei comerciale.

Articolul lui e aici, puteți intra și citi, are dreptate, doar că nu vede the big picture.

Păi hai să începem cu influencerii. De ce doar content comercial? Pentru că în mare parte nu prea pot să producă și altceva. Educație precară, în zona de fashion devii celebru prin instagram și poze prelucrate cu dibacie, nu prea ai ce altceva să produci. Încerci să te agăți de fiecare ancoră pe care o vezi ca să nu rămâi pe afară.

Nu e musai să fie tot contentul paid, uneori bagi comercial doar că să „te vadă companiile” și să te aibă în vedere pe viitor.

Cine-iurmărește pe acești influenceri? Păi lumea care rezonează cu valorile pe care aceștia le transmit și aspiră la „the good life that I have”.

E bine ca brandurile să aleagă să se supraexpună lucrând cu influencerii din zona asta? Aici pisica moartă e în curtea brandurilor.

Alegi să te promovezi pe studiu cantitativ, doar pentru că există mii, zeci, sute de likes/followers la hectar și dă bine în excel sau faci și un research calitativ și vezi cine e relevant în context, cine se potrivește, cine comunică aceleași valori și împărtășește o misiune apropiată de cea a brandului pe care îl promovezi.

Și putem vedea în întreaga industrie clar cine promovează cantitativ și cine calitativ. Vedem dive care promovează și tării dar și sucuri, vedem dive care promovează mașini and so on. Studiile calitative duduie.

Dar hei, se apropie sfârșitul de an și trebuie terminate bugetele, că altfel se taie din bugetul pe anul viitor.

42

No Responses

Write a response