Să vedem cum arată o reclamă bună

Mi-am făcut un obicei să comentez reclamele de la teve, că na, de când cu kiddo, îngroșăm audiențele pentru DisneyJR, DuckTV și NickJR. Și pe youtube, dar nu asta e relevant acum.

Cum spuneam, am cartoon blindness ( adică nu mai sunt atent deloc la desene, pentru cei care urăsc corporatiștii) dar reacționez la reclame. Am avut o problemă cu Fulga, mai am una cu Santal care are o „alternativă la sucul proaspăt stors” ( revin pe subiect altă dată) dar am și o strângere de mână pentru cine a făcut reclama asta la Visa.

Să ne înțelegem, eu am plecat de la ing la raiffeisen pentru că ing nu mai lucrează cu mastercard, dar după ce am văzut reclama asta m-am căutat să văd pe unde e visa de la ing, că poate mai plătesc una alta pe la kaufland cu el.

Super insight. Super. Eu acum adun capace de la pepsi, poate poate câștig un PS4. Și da, e nasol când vezi cum nu apari pe lista câștigătorilor. Aia e, mergem mai departe.

Super execuție. Cu focus pe tensiune, că aduni și degeaba, cu soluție livrată super bine pe sub mână, cu garanția câștigului imediat. Perfect.

Bravo, aș vrea să văd mai multe chestii atât de bine realizate.

Felicitări Visa, felcitări Publicis!

16

No Responses

Write a response