Rose pentru momentele intime. Bun sau nu?

Articol din categoria: scurte

Se dă următorul banner:

intime

Întrebarea care se pune e următoarea: e ok sau nu?

Din punctul meu de vedere, e nasol că se coboară mult calitatea mesajului de advertising, e aproape de porno. Pe de altă parte, dacă target-ul îl reprezintă alde Dorel şi gaşca de dulgheri, e mai mult decât bine. Îi atingi imediat. Îmi şi imaginez decizia de cumpărare la magazin :”hăhăhă, da-mi d-ăla roz pentru momentele intime! hăhăhă, praf o fac pe Leana acasă”

Deci, e o reclamă bună sau proastă?

 

foto

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Hai ca Leana supravetuieste, ca deh, la ce e bun degetul mare de la piciorul stang?
    Nu mai ajungi sa deschizi sticla pentru ca a deschis-o ea inaintea ta. :)) si ghici ce, s-a facut ea praf pana sa vii tu acasa. :))))

    Penala, eu unu nu vreau sa degust asa ceva.

  2. #2 Comentariu nou

    Penala ori ba, de acum o sa stie lumea de vinul asta. Omul de rand nu stie mai mult de Murfatlar. Si o sa cumpere macar din curiozitate, pe stilul „Ia sa vad, ma, ce gust are vinul ala cu momentele intime si reclama cu craci” – mentalitate de turma. O sa functioneze.

  3. #3 Comentariu nou

    Hahaha. Pe mine unu` nu ma trimite cu gandu` la nimic porno. Ba chiar dimpotriva: ciclul nu e deloc „appealing”.
    BLEAH!

  4. #4 Comentariu nou

    as said, depinde care e targetul lor. daca e low, cre’ ca merge. desi eu cred ca dorel sau gigel prefera berea la pet, nu rozeul, oricat de… intim.
    cred ca e in house… 😀

  5. #5 Comentariu nou

    opinia mea este ca au dorit sa se faca valva in legatura cu vinul asta. si cum sa atragi atentia asupra ta, brand nou, pe o piata vai de ea? thaaaaa, sex sells!!! eu zic ca si-au atins scopul.

  6. #6 Comentariu nou

    there is no negative publicity

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.