Se dă următorul banner:
Întrebarea care se pune e următoarea: e ok sau nu?
Din punctul meu de vedere, e nasol că se coboară mult calitatea mesajului de advertising, e aproape de porno. Pe de altă parte, dacă target-ul îl reprezintă alde Dorel şi gaşca de dulgheri, e mai mult decât bine. Îi atingi imediat. Îmi şi imaginez decizia de cumpărare la magazin :”hăhăhă, da-mi d-ăla roz pentru momentele intime! hăhăhă, praf o fac pe Leana acasă”
Deci, e o reclamă bună sau proastă?
6 comentarii Adaugă comentariu
Hai ca Leana supravetuieste, ca deh, la ce e bun degetul mare de la piciorul stang?
Nu mai ajungi sa deschizi sticla pentru ca a deschis-o ea inaintea ta. :)) si ghici ce, s-a facut ea praf pana sa vii tu acasa. :))))
Penala, eu unu nu vreau sa degust asa ceva.
Penala ori ba, de acum o sa stie lumea de vinul asta. Omul de rand nu stie mai mult de Murfatlar. Si o sa cumpere macar din curiozitate, pe stilul „Ia sa vad, ma, ce gust are vinul ala cu momentele intime si reclama cu craci” – mentalitate de turma. O sa functioneze.
Hahaha. Pe mine unu` nu ma trimite cu gandu` la nimic porno. Ba chiar dimpotriva: ciclul nu e deloc „appealing”.
BLEAH!
as said, depinde care e targetul lor. daca e low, cre’ ca merge. desi eu cred ca dorel sau gigel prefera berea la pet, nu rozeul, oricat de… intim.
cred ca e in house… 😀
opinia mea este ca au dorit sa se faca valva in legatura cu vinul asta. si cum sa atragi atentia asupra ta, brand nou, pe o piata vai de ea? thaaaaa, sex sells!!! eu zic ca si-au atins scopul.
there is no negative publicity