Producem content. Și ce facem cu el?

E pe val acum să producem content. Să adunăm like-uri și să raportăm impresii. Cu cât mai multe, cu atât mai bine. Cel mai mult în facebook și instagram. Apropo, astea două sunt cele mai bune exemple de „perfect gamification”. Like-ul e cel mai puternic drog în momentul ăsta și sevrajul lui e mai nasol decât zahărul. Dacă nu știi când să te oprești, riști să o iei pe câmpii.

Revenind, apropo de facebook și contentul distribuit realizat, distribuit și administrat acolo, mă uitam la oamenii care au fost blocați zilele astea, în urma mesajelor de la proteste, cât de volatilă este chestia asta cu produs content în platforma altuia.

Dacă mâine se închide Facebook, rămânem fără 90% dintre influenceri. Dacă pică și instagram, vom rămâne aici doar tâmpiții de pe twitter și ăia 10 care scriem pe un blog, platformă owned.

Ce se întâmplă oare cu tot contentul ăla produs, în ani de zile? Nimic.

E super nașpa, să te trezești într-o zi, din senin, că nimic din ce ai făcut în ultimii 5 ani nu mai există. Persoana ta nu mai există. Digital amprent-ul tău nu mai există. Oribil. Să te trezești într-o dimineață, să ieși pe stradă și să nu te recunoască nimeni. După ce ieri aveai 2000 de likes la o poză. Sau la un tip de content produs de tine.

Cred.

A scris și Cetin despre asta, de mult, aparent lumea nu vrea să bage la cap. Eu sunt de acord cu dispariția YT, pentru că 99% din contentul de acolo e mizerabil, cu mici excepții.

19

3 Responses

  1. TmBlog
    December 3, 2017
  2. Grande Bogdan
    December 1, 2017
  3. Malin
    December 1, 2017

Write a response