O problemă cu remarketingul. Sau cu remarketerii

Articol din categoria: mișto

Astăzi am dat iama prin eMag și mi-am cumpărat un aparat de tuns barba, pentru că am început să semăn cu un taliban și risc să nu mă mai recunoască nici cheia de la mașină.

Bun, am ajuns pe site, am căutat, m-am hotărât și am cumpărat un aparat. Cică e bun, e venit pe recomandarea unui amic. Dacă se dovedește a nu fi așa, sper să facem plata bara-bara, să nu mă simt păcălit pe de-a întregul.

Acum, după ce am încheiat tranzacția și practic am realizat o conversie, stau și mă întreb de ce oare mă tot urmăreșc ofertele la aparatele de ras. Gata, l-am luat, nu mă mai interesează. Nu mai bine mi-ai arăta ceva related, gen seturi de baie, de bărbierit, de îngrijire personală? Poate aș mai cumpăra ceva, dacă tot sunt în mood.

remarketing

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Intr-o saptamana sunt sanse foarte mari sa primesti un newsletter de la ei prin care iti vor da un cod de reducere evident targetat perfect: 10% discount la aparate de ras.

    Acum, lasand gluma la o parte, poate sa faca parte din strategia de brand. Ai cumparat un aparat de ras de la ei, atunci trebuie sa iti convinga obligatoriu subconstientul ca numai ei vand aparate de ras. Altfel, daca nu are nicio relevanta teoria asta, bugetele lor de publicitate online sunt taaare prost cheltuite.

  2. #2 Comentariu nou

    Aceiaşi întrebare o aveam după ce mi-am cumpărat un laptop in urma cu ceva timp. Laptopuri, lptopuri si iar laptopuri. Nu tu o geanta, o solutie de curatat display, un hdd extern, un cooler, un modem, ceva. Nu ştiu cum funcţionează „peajiturelele” dar pare ca nu pot face legătură între categoriile vizualizate si tranzacţiile efectuate.

  3. #3 Comentariu nou

    Este o problema cu remarketerii.
    Nu s-au jucat cu listele de remarketing cum trebuie.
    De asemenea nu au umblat cum trebuie la audience si conversions 🙂

Adaugă reply - Laura

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.