Cum se face real time marketing și cum rezolvi problema cu „haterii” de pe internet?

Acum ceva vreme, amicul Copolovici se întreba dacă fermierii de la Mega Image sunt chiar pe bune și există.

Postarea e aici, vedeți modul cum a escaladat. Și câți oameni au fost interesați de același subiect, printre care și eu. În mod normal ( mă rog, normal) istoria recentă ne-a învățat că cei ca Viorel sunt hateri, bully sau pur și simplu rău intenționați și nu merită băgați în seamă. E foarte aiurea să pui întrebări și să vrei să afli ceva extra, pentru că faci bullying. Deh, normele noi ale comunicării noastre.

În fine, cum au reacționat cei de la Mega Image? Foarte simplu și cum ar trebui să reacționeze toate brandurile puse în poziția asta: ne-au chemat pe toți care am comentat la postare să ne convingem că există.

Eu nu am putut merge, că job și copil și altele, dar au fost ceilalți și s-au întors de acolo cu convingerea că există acei fermieri.

Simplu, prin punere în fața faptului împlinit.

Că produsele de la Mega sunt de cea mai bună calitate, că sunt din plastic, că sunt din nectar, nu contează. Contează că fermierii ăia există și Mega Image nu poate fi acuzată că inventează invenții.

O lecție foarte mișto de real time marketing. Așa se face. Crede că te-a prins în offsife? Demonstrează-i contrarul, nu ignora, că îți faci mai mult rău!

Discuția despre hateri și non hateri e lungă. Eu sunt de părere că atunci când în discuție este adus un argument nu mai vorbim de hate, ci de polemică. Sau de prostie în stare pură a celui care nu poate înțelege asta și percepe ca atare.

48

No Responses

Write a response